Ahahah bilmem. Çok fazla beraber güzel anımız vardı ama. Çok kavga da ederdik ama güzel anı da çok biriktirdik. Doğal olarak her şeye rağmen aklıma geliyor özlüyorum
Belki o da cinsellik için benle konuşmuştur. Bu yüzden de vermedim diye ayrılma teklifimi hemen kabul etmiştir. Zaten sen önce benle samimi olmayı öğren diyordu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
4 ay 1 yil değişir bu süre kişinin sevgisine bağlı. ya da daha iyisini bulamamıştir felan oule doner. Bekleemeee hayatina bak numarasını sil
Bi köşesine taht kurulmazsa heh o zaman özler belki
Nasıl yani
Birini bulamazsa diyorum
benimkisi niye 1 sene tutkal gibi yapıştı o zaman mk
O hayatsız bir kızmış. Normal bir kız 1 ay sonunda erkeği unutur hayatına tam gaz devam eder
biz özlemeyiz çünkü biz duygularımızı küçükkene erkekler kampında alıyorlar hurra falan
Karakter meselesi o biraz ya cinsiyete baglamayalim
Seni özlemesinimi istiyorsun
Evet
Bu senin elinde her yerden karşına çık nereye bakarsa seni görsün
Farklı şehirlere taşındık
Sosyal medya
Mutlu olduğum fotoğraf mı paylaşmalıyım? Erkekler de sosyal medya da stalk yapar mı
Mutlu olduğun foto demedim evet stalk yapar
Ne yapmalıyım o zaman sosyal medyada?
Biraz bilgi sahibi olmalıyım size dair bu şekilde ne desem yanlış olur ins veriyorum sana caner. koca00
Burdan yazdım
Biz erkekler de öyleyiz
İlk başta acı çekiyor musunuz sizde? Genelde ilk başta rahat olup 1 ay sonraa özlemeye başlıyorsunuz diye duymuştum
Ya değişiyor terkedildiysek ilk başta
Ben ayrılmak istedim o da hemen tamam dedi. Karşılıklı olarak ayrıldık sayılır
O zaman bıkmıştır kızım senden naptın çocuğa
Hiçbir şey.
Verdin mi
Hayır
Hmm garip
Evet bencede garip.
Yeni birini bulmuş olabilir
Ahahah bilmem. Çok fazla beraber güzel anımız vardı ama. Çok kavga da ederdik ama güzel anı da çok biriktirdik. Doğal olarak her şeye rağmen aklıma geliyor özlüyorum
Benim de öyle bi ilişkim oldu se x için beraberdim olmadı ayrıldım sonra kendisi verdi
Belki o da cinsellik için benle konuşmuştur. Bu yüzden de vermedim diye ayrılma teklifimi hemen kabul etmiştir. Zaten sen önce benle samimi olmayı öğren diyordu
Hmmm benim gibi düşünmüş
Peki sen hiç özledin mi o kızdan sırf se x yapmadığı için ayrılınca? Sonuçta iyi kötü anı biriktirmişsindir
Yok sonra yaptık biz ayrıldıktan sonra yaptık biraz öyle takıldık sonra kestik iletişimi
Sevgi yok muydu arada
Hayır neden
Hep aşk olmuyo
Ne kadarlık bir ilişkiydi
Fazla değil birkaç aylık
Kimseyi bulamazsa
Gudurduğu anda...