Selam ✨ Kendinizi bu hayatta en çok hangi konularda zorluyorsunuz. Ve zorlamak size iyi geliyor mu yoksa sadece yoruluyor musunuz.

Selam ✨ Kendinizi bu hayatta en çok hangi konularda zorluyorsunuz. Ve zorlamak size iyi geliyor mu yoksa sadece yoruluyor musunuz.

Kendimi zorladığım pek çok konu var hayatımda. Kendimden vermek durumundayım ama çevreme baktığımda her insan az çok birileri için kendinden veriyor yalnız değilim yani
Hangisine zorlamıyorum ki barış ooo.. ama zorlayınca da gün sonunda güzel yerlere geliyorum bunu görmek mutlu ediyor... kolay hiç bir şey yok bu hayatta
☺️🤗💐
İyi geceler ablam 🤗🌹
Her konuda.. herşeyi kafaya takan biriyim ben
🌺🤗
.🌺🤗🌹
Benim için ve çevrem içim gerekli her konuda elimden geleni sonuna kadar yaparım. Gereksiz konular için kendimi üzmem.
Cevap
3Cevap
Hedeflerim var sabretmek vs
Mesela eğitim mesela başka şeyler
onlar için biraz zaman gerekli
bunları beklerken zorlanıyorum sadece.
İşe gitmek, aptal insanlara tahammül etmek zorunda kaldığımda sabır göstermek ve ritmi güzel olmayan şarkıyı değiştirme imkanım yoksa kulaklarımın işlevini yerine getirmesine elinden geldiğince düşüncelerimle engel olmak
Yemek yemek
Pozitif olmak
Sabırlı olmak
Ha bir de kedileri severken ısırmamak için kendimi tutmaya zorluyorum.
Herseyi kafama takıyorum zorlanıyorum bazen ama yine zararını ben görüyorum
Bazen sabır etmekte zorlanıyorum..
Geleceğimi kurtarmak nsjs
Kendimi hiçbir şeyde zorlamıyorum...
Hedeflerimdir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?