Çocukken sorgusuz sualsiz oynayan çocuklar arasına girip kabul görürken, büyüyünce aklı başında olan insanlar neden mantık arar?

Merhaba KScanlar, nasılsınız?
Hepimiz çocuk oldu Parklarda olmadı okullarda birbirimizle oynadık. Temiz beya kirli duyguları geçtim aklımız da hiç birisi yoktu sadece duygular vardı masum olan ve sadece oynamak isteyen.

Peki büyüyünce insanlar neden tanışmakta zorlanıyor açılmakta zorlanıyor. Çocuk değiller aksine yasaları, kuralları bilmelerine rağmen nedir bizi kısıtlayan karşıdaki insanı tanımak neden bu kadar zorlaşıyor. İnsan kendini onca bilgisi yasaların ve kuralların ölçüsünde koruyamaz mı da cesaret edemez?

Dırım dırım dırım dıss 🤪 #aynadakiajan #aynadakiajansoruyor
Çocukken sorgusuz sualsiz oynayan çocuklar arasına girip kabul görürken, büyüyünce aklı başında olan insanlar neden mantık arar?
Cevapla