Yetişkinler neden çocukları sürekli kendilerine benzetirler ya da başkalarına?

Selaaamm 🧚‍♀️

fark ettim ki, bu konu beni azıcık rahatsız etmeye başlıyor. Hele ki 6-12 yaş arası çocuklar için söylenilen o benzetmeler. O yaştaki çocuklar fikrimce, bunların hepsini algılıyorlar ve birisinin örneğin “onun tembelliği bana çekmiş/babasına çekmiş” denilmesi o çocuğun bilinçaltına yerleşiyor.

Yani o çocuğun yapası varsa da yapmaz artık bir şeyi 😀

Neden onları özgür bırakmıyoruz yani neden sürekli birilerine benzetme çabasına giriyoruz..

Yetişkinler neden çocukları sürekli kendilerine benzetirler ya da başkalarına?
Cevapla