Herkes oram güzelmi diye soruyor bende soruyorum bacaklarım çok mu ince abi?

Pantolon giyiyorum oturmuyor üstüme bıktım yani kilo da alamıyorum. 170 boyum var burada biraz kısa gözükmüş bacaklarım.
şimdi foto koyucam lütfen saçma sapan şeyler söylemeyin.

https://i.hizliresim.com/3RQmQ5.jpg
altımda da şort var dı onu yukarı çektim
kötü yorum yapmanıza gerek yok lütfen tek gördüğünüz bacagım olacak...
Güncellemeler
+1 yıl
Bacaklarımdan nefret ediyorum bunun için saatlerce ağladım. hiçbir türlü ego tatmini falan değil. İnanın bu yorumu yapan kızların hepsinin ' kıskanç' oldugunu düşünüyorum. Saçma sapan yorumlarınızı kendinize saklayın. Temiz misin sen şimdi falan filan... Güzel ya da Çirkin de geç. Benim terbiyesizliğim benim günahım. (!) seni ne ilgilendiriyor?
Bacaklarımı yukarı kaldırdım, üst bacagımı görüp ona göre yorum yapın diye. Bacaklarımın birleşmediğini görebiliyorsunuz zaten.
Güncellemeler
+1 yıl
soru kaldırılsın lütfennn ya kızlarımız fazla kıskandı :c
Herkes oram güzelmi diye soruyor bende soruyorum bacaklarım çok mu ince abi?
Cevapla