elim titriyor düşündükçe daha da titriyor ben de artık yemeye çalışmıyorum bile
bu durumdan utanıyorum ben niye böyleyim
elim titriyor düşündükçe daha da titriyor ben de artık yemeye çalışmıyorum bile
bu durumdan utanıyorum ben niye böyleyim
Bakıyorlar gibi geliyordur emin ol kimse bakmıyor 😂 Arada istisnai mallar çıkabilir, mesela eleştirilecek hiçbir hatan yoktur ama birisi evden getirdiğim tostu eleştirebilir 😂 aaa karbonhidrat mı yiyosun diyerek 😂😂 bu totosuyla beyni yer değiştirmiş insanları kaale bile alma 😂tek amacı benim modumu düşürmekten baska bir şey değildi ama sen kimsin diyordum? Sihirli kelime o sen kimsin ki senin için aç kalacağım sana ne benim yemeğimden? felan dieyceksin içinden gerekirse dışından da 😂
bende böyleyim. üniversite okuyorum yemekhanede hep tek yemeyi tercih ediyorum. Yanimda biti olunca beni yadırgar falan diye tek yiyorum. Hayvan gibi yemek yemeyi seviyorum biri yanimda olunca nazik nazik yemek zirunda kaliyorum
Cevap
2Cevap
İnsan yemek yemekten ceknir mi ilginç
Kabul et bu özgüven eksikliği
Etrafınla ilgilenme hata yaparım diye korkma ye gitsin dökerim şu olur bu olur dök ya gerekirse ağzını sapildat rahat ol
Hernyese işte korkuların var yenmen lazim
Bunu bana saldırarak yapamazsın yalnız.
Aç kalırsın bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?