Yanımda birileri varken (yakın olmadığım) iş yeri falan yemek yiyemiyorum?

elim titriyor düşündükçe daha da titriyor ben de artık yemeye çalışmıyorum bile

bu durumdan utanıyorum ben niye böyleyim

Yanımda birileri varken (yakın olmadığım) iş yeri falan yemek yiyemiyorum?
Cevapla