Ben kendime şok marketten sallama çay aldım
Birazdan onu açıp susamlı kraker ile içip yiyeceğim..
Birazdan onu açıp susamlı kraker ile içip yiyeceğim..


Kendimi mutlu etmek için genel de kahve içiyorum ya da sigara içiyorum zaten bir tek bunlar kaldı beni mutlu eden sabah kalkıyorum sigara kahvemi alıyorum ve şarkı açıyorum. birde film dizi izlediğim zaman ya da spor yaptığım zaman kendimi mutlu hissediyorum. bunların dışında bir şey gelmiyor aklıma bir de hayvanları sevdiğim zaman mutlu oluyorum.
Gwrekennne varsa yapıyorum. alışveriş yapıyorum. Müzik dinliyorum. Arkadaşlarımla gezip eğleniyorum ve küçük oğlumla sık sık sinemaya gidiyoruz bol bol abur cubur aliyorum. Sevdiğim istediğim ne varsa yapıyorum.
Cevap
10Cevap
Sallama çayların tadı olmuyor ki.. afiyet olsun :)
Çikolata yiyorum ondan sonra da kedi veya bebekle ilgilenerek kendimi mutlu edebiliyorum
Mecbur kaldığın zaman öyle bir lezzetli geliyorki, bebeğine kedine uzun ömürler diliyorum 🙂
Bebeğim de kedim de yok 😅 yeğenimle çok ilgileniyorum bebekliğine uzun ömürler versin dersen daha çok sevinirim :D
Farketmez senin veya onun Allah uzun ömürler versin
Teşekkür ederim.. çay demlemek zor değil aslında neden mecbur kalıyorsun diye sorsam ¿
İşyerinde olduğum için imkan yok sabaha kadar çalışacağım
Anladım tekrardan afiyetler olsun
Çok teşekkür ederim sağolun
Gevrek yoğurtlu çikolata kremalı meyveli bazen keten tohumlu yerim su içerim çikolata yerim öyle şeyler
Mutluluğu elde etmek bu kadar kolay mı gerçekten ya?
Tabiki ben mutluyum şu an
sen baya free takılıyon adamsın
Eyvallah dostum sende öylesin
Bana ters ben içmiyorum
Doğrudur ben içemiyorum midem kabul etmiyor
Ben öyle yaptım zaten altın hesabı açtım, hedefim 250 yapmak
250 gr yapmak hedefim
Sokmadım sana öyle geliyor 4gr altınım var
Söyle onlara sebastian hepsi oyun bunların
iyi yapmışsın
Çikolata ve kahve içiyorum
Buyurun ☕🍫
Rica ediyorum afiyet olsun
Viskimi koydum dizimi açtım... misss
Yarasın dostum..
Eyvallah kardeşim 🥃
Güzel yemekler yapıyorum
Kuru fasulye pilav güzel yapıyormusun
Evet
Ben senin Kuru fasulye pilavını yerim
Ben kendime yapıyorum sadece
Bende ağzım açık bir şekilde bakarım sadece sen yerken
Abue cubur yerim
Gezerim tozarim
bilim kurgu filmi + cips + kola :D
alışveriş yaparım kendime.
Kraliyet ailesininden gelmesin galiba soylu birine benziyorsun
Ama ben yiyecek içecek ile mutlu oluyorum
Kesin elbise kıyafet alınca mutlu oluyorsundur hanımefendi
Peki hanımefendi nasıl mutlu oluyorsanız öyle olun, mutluluklar diliyorum 🙂
Çikolata yerim
Buyur afiyet olsun 🍫
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim bir gülüşün yeter 🌹
Afiyet olsun
Teşekkür ederim sağolun
Mmm güzel ikili 😋
Otobanda gazlıyorum
Valorant oynarım
muzik ve spor
Uyuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?