Güncellemeler
+1 yıl
sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
şu an sosyal fobi sahibiyim ve babam baya eleştirel karışan tip annem de karışan tip rahat değiller
ben de her hareketime dikkat ediyorum bundan mı
neyden?
ben de her hareketime dikkat ediyorum bundan mı
neyden?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Katiliyorum bu rahatsızlıkta ailemin çok payı var...
Öyle düşünüyorum yani
Ben sosyal fobiyim işte
ben de sosyal fobiğim
Geçmiş olsun
teşekkür ederim emdr tedavisi denemek isterdim
kendi kendime
Kendi kendine olmaz heralde
oluyormuş yeni duydum
Dene bakalım ama internette falan tam teknikler yazmaz bence
Hayırlısı
Aynn hayırlısı, kütüphanede iken kafeteryaya bile gidemiyorum kalabalık çünkü hayırlısı
üniversitede nolur bilmem
Yaa üzücü canım arkadaş gerek bize belki
Ben de kalabalıkta yemek yiyemiyorum
Yani yakın olmadıklarımla
Benim üniversite bitti
:D senin geçebilir bence
Arkadaşım olsada hem onunla yerken hemde etraftakilerden yine huzursuz oluyorum.
Biriyle tanışsam o kişi hemen benim saf görünümlü iyi niyetli olduğumu anlayabiliyor hemen yani bir nevi çocukla konuşur gibi muamele yapıyor
Inşaalah guzel bitmiştir üniversite
Bana da aynı şekilde saf çocuksu diyorlar
Niye yaa :D saf olduğumu düşünmüyorum akıllıyım çoğu insandan bölümüm mesleğim iyi
Hı ve iyi niyetliyim bu doğru
Bende saf değilim aslında ama öyle görüyorlar sonra icraatte görünce de sende az değilsin şöyle böyle falan kdjsisjsjsisis
Bölüm meslek ne merak ettim
Mühendislik
Duruşum yüzüm çocuksu biraz
Ben çocuksu duran birinin saf olduğunu düşünmem
Diğeri daha öyle
Oha ya pardonda yani jsjdidjjdu
Cidden bende öyle valla, beni gören 15-16 zannediyor. 21 e girdim story paylaştım arkadaşlarım sen nasıl 21sin diyor
Herkes küçük gösteriyorsun falan diyor
Beni de geçen ilk defa mı oy kullanıyorsun dediler
Peki niye böyleyiz 😀 aynı özellikler
Bunun belli bi adı var mıdır
Genetik heralde bilmiyorum. Babamın askerlik fotoları var resimde 20 yaşında, benim resmimle yan yana koysak o halde bile çocuğu zannederler yine ksmsidjdsihxudux
Kızlar desem hemen çocuksu görüp uzaklaşıyorlar, konuşmam ve hâl hareketlerimden karakterden falan çocuk diyip uzaklaşıyorlar belki bilmiyorum hiçbir kızın dikkatini iyi yönden çekmedim. Bakalım nolcak hayat
Aynn özellikler aynı oğlak burcuyum bilmiyorum. dd
Hım bilemedim yani
Hayırlısı araştırıcam
Genetik dediğin baban öyle değil ama genetiğimize olan bi şey anlamında dedin
Hım oğlaklar içe kapanık olabiliyo da
Bilmem zaten sen daha küçüksün
Neyi araştırıcan ki? Babama değil de annemde yaşını çok göstermiyor
Bu durumu
Hmm anladımm
Evet içime kapanık biriyim çok zor birine açılmam.
Küçük olunca ne oluyor ki
Normal yani ben de normalim ama
Anladım