Seç beğen al
"Hayat güller serpilmiş bir yol değildir. Bir savaştır; savaşmalıyız.
"Vazgeçmekten vazgeçmelisin ve kararlarında inatçılığı benimsemelisin."
"Kendi kahramanın ol."
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu sözlerim var
"Hayat sadece bir köprüdür. Üzerinden geç, ama üzerine kurma ev." - The Dark Knight (2008)
"Ciddiyet, başkalarının beklentilerine uyum sağlamaktır. Delilik, kendi gerçeğine sadık kalmaktır." - Batman: Death of the Family (2012)
"Biraz kaos, dünyayı renklendirmek için gereklidir." - Batman: The Killing Joke (1988)
"Beni deli mi sandın? Belki de öyleyim. Sadece biraz özgürlüğe ihtiyacım var." - The Dark Knight (2008)
"Bir gülümsemeyle her şeyi düzeltebilirsiniz." - Batman: The Killing Joke (1988)
"Birçok şeyi anlamıyorum. Ama bu beni deli yapmıyor, sadece daha eğlenceli hale getiriyor!" - Batman: Arkham Asylum (2009)
Hayat felsefemi seçeli uzun yıllar oldu:
Var olmak, bir şeylere inanma işi değildir. İş, var olmayı hak ettiğini bilmekte...
Tasavvuf Kantın varlık felsefesi ingiliz Faydacılık felsefesi Üniteryenizm akımı formülüyle ancak bulmuştum, o yüzden başka bir felsefe düşünemiyorum.
İnsan kendi karanlığında a'mâ olamıyor.
Çok iyi
" Bir şey gün boyunca tamamlanmadıysa, gece rüyasını göreceksin; çünkü zihin her şeyi bitirme eğilimine sahiptir. Bittiği an zihin onun ağırlığından kurtulur. Bitirilmediği sürece, zihin tekrar ve tekrar ona dönmeye mahkumdur"...
Hiç bir şeyi yarım bırakma. Ya devam et ya da tamamen bitir
Teşekkür ederim
Cevap
20Cevap
Dün dünde kaldı bu günü yaşa yarını da yarın düşün
bu sözcük benim felsefem :)
Sizin sözcükler de güzel elbette
Ekleme için teşekkürler
"Kendi kahramanın ol" 👌🏻 Çok doğru, başkalarından bir şey bekleyerek hayata bakanlar, anca bakarlar.
kesinlikle
"Train yourself to let go of everything you fear to lose"
Master Yoda
Kendini, kaybetmekten korktuğun her şeyden vazgeçmek üzere eğit.
Anlamı olmasa da anlardım ama olsun 😂
olsun burada çok kişi yorumları görüyor sonra herkes ing bilmiyor diye beni linçliyorlar😅😅
Yok yok kimse linçleyemez seni 😂
yaşamasam inanırdım hshahsvaj
yaşatanlar utansın
bence de
aklımızın ardından gidelim. insanlarin takdiri de canları isterse arkamizdan gelsin.
Bütün zevkleri bıçak gibi kesen ölümü çokça hatırlayın. Hz. Muhammed (SAV)
Ölümün herdaim farkında olan inançlı bir insan kötülükten uzak yaşar vesselam.
Sana yapılmasını istemediğin bir şeyi sen de başkasına yapma. Anayasada tek bir yasa olsaydı bu olurdu herhalde
Anı yaşa benim için uygun. "Kendi kahramanın ol" da güzel ✌️
Güzel düşünen güzel görür güzel gören hayatından lezzet alır
Şampiyonlar asla pes etmezler, pes edenler de asla şampiyon olamazlar.
Kendi kahramanın ol olurdu heralde diğerleride güzel ama bu söz beni anlatıyor diyebiliriz
Kendi kahramanın ol olurdu çünkü kendi kahramanım benim.
İnsanın yaşam felsefesi birilerine bağlı olarak yaşam sürmesi olmamalıdır, doğrusu doğru yanlışı yanlış olmalı! Ama insanın kendisi istediği için olmalıdır birileri istediği için değil kendisi kabullenmelidir
At sidiğindeki saman çöpüne konan kelebek, kendini kaptan-ı derya zanneder.
"Kendi kahramanın ol."
hepsi güzel ama A'yı seçtim
güzel öğütler fakat beni tam yansıtmadı seni yansıtan hangisi
Hayat ayrintilarda gizlidir sadece dikkatli bakmak gerekir
Kaybettiğinizde değil vazgeçtiğinizde yenilirsiniz ben vazgeçmiyorum.
İmparator Fatih Terim
Boynundaki ilmektir ama ben kimsenin kölesi değilim
Kendi kahramanın ol
Altın gitti tunçu kaldı insan gitti p. içi kaldı!…
Kendi Kahraman’ın ol derdim
Sonunu düşünen kahraman olamaz
“Kendi kahramanın ol.”
Bu bana göre☺️
Hayat acıdır ama acıya rağmen zevk alınabilir
Kimseye ihtiyacım yok. Sadece ben ve amaçlarım
Asla ve asla yerlere çöp atma
1 inci
savaşmadan olmaz
Doğarken neden ağladığımi büyüyünce anladım.
Aşk yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?