Benim isteğim görselde. Onunla beş dakika için neler vermezdim.
İyi geceler herkese 😇
İyi geceler herkese 😇


En çok yemek yemek isteyeceğim 10 kişi:
1. Mustafa Kemal Atatürk
2. Adolf Hitler
3. Hasan Sabbah
4. Josef Mengele
5. Nizamülmülk
6. Hz. Davut
7. Hz. İsa
8. Hz. Muhammed
9. Kazıklı Voyvoda
10. Albert Fish
Cevap
7Cevap
Atatürk. veya albert eistein. ya da ikisi de
Hiçbiri umrumda değil. Rahmetli anneannemle tanışmak, yemek yemek isterdim. Annem çocukken ölmüş, çok merak ediyorum nasıl biri olduğunu.
Başın sağolsun… bu sorunun en iyi cevabı bu oldu. Ailemiz bizim kahramanımızdır… 😕
Tesla ile yemek yesek iyi olurdu, inanılmaz zeki ve garip bir adam olduğunu düşünüyorum. Geç anlardım ama bir şeyler anlatsa iyi olurdu jsjsjsjaj
IV. Mehmet ile tirit kebabi
Atam ile rakı içmek isterdim,
Adolf Hitler ile tabiki...
Atatürk'le Çırağan Sarayında
Kenan evren pasa evime gelsin filtre kahve yapayim
Bende atamızla yemek yemek isterdim
Lalo Salamancayla taco yerdim
Recep Tayyip Erdoğan'la bende
Bruce Lee ve Muhammed Ali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?