Selam ✨ küçüklükten bu yana değişmeyen huylarınız ya da özellikleriniz var mı? Mesela ben çocukken de böyleydim hala böyleyim dediğiniz bir özellik

Selam ✨ küçüklükten bu yana değişmeyen huylarınız ya da özellikleriniz var mı? Mesela ben çocukken de böyleydim hala böyleyim dediğiniz bir özellik

Hâlâ süt içerim. Söylerken de çekinmiyorum hiç, soğuk süt gibisi var mı yazın on numara 😂 çizgi film yahut animasyon filmleri hâlâ cok tatlı geliyor gözüm böyle bi ilişiyor görünce😂 ha bir de bi umut kaldı içimizde 25ten sonra da uzar yalancıları sağolsun hâlâ boyumun uzamasını bekliyorum😂
Umarım uzar :D :D
160 güzel boy ya :D :D
Çilekli link görünce heyecanlanıyorum çünkü çok severim.
Kocaman peluş ayıları hâlâ sevmiyorum.
Boş salıncak görünce gidip biniyorum.
Hâlâ çizgi film izlemeyi seviyorum.
Sevdiğim müzik çalınca dans ediyorum.
Kedileri görünce sevmek için peşinden gidiyorum.
Kombin hazırlayıp anneme defile yapıyorum.
Pudingi kâselere koyduktan sonra tencerenin dibini elimle yiyorum.
Sondaki ben :D :D
Yalnız değilmişim 😄
Kendim gibi sanmak herkesi hâlâ değişmedi bu huyum🤦
O bende de var abla bazen herkesin iyi olmadığını unutuyoruz:/
Hemde nasıl unutmak fil hafızası istiyorum kendime.😀
🌷🤗
🤗🌺
Yemek yemek 😬hala yiyorum 😂
Afiyet olsun abla 😂😬
Rica ederim abla ne demek 😂
Cevap
10Cevap
Şuanda çocukluğumun yetişkin versiyonuyum bir çok konuda. Kırılgan olup dışarıya soğuk olmam, adam seçmem (insanları çok analiz ederim ve ona göre hareket ederim), sevdiklerime nazlı cilveli olmam, tatlı dille istediğim şeyi yapmaya/yaptırmaya çalışmam, odamdaki ağlama köşemde ağlamam, insanlara güvenmemem vs...
salıncakta sallanmaya bayılırım mesela 😀 kuzenim ile çocuklarını parka götürürdük o küçücük salıncağa binip sallanırdım kuzenime hadi salla beni diyordum 😂😂😂
Ne güzelmiş :D :D :D
ama çok güzel his tavsiye ederim herkese 😂😂 tabii o küçük salıncağa sığmak için de minik olmanız lazım 😬😂😂😂😂
Evet katılıyorum ben denerdim de o yaşları geçtim bir de sallayacak biri yok kendi kendime hız alamam :D :D :D
biri sallamalı tabii uçuyor hissi oluyor o zaman 😂😂
Kesinlikle abla 😂😂
Mesela aşiri takıntılıyım benim olan bir şey benden başkası dokunursa artık o benim olmaz bana aynısını alınana kadar da evde büyük kavga çıkarırım veya çocukluğumdan beridir ağzıma zeytin ve peynir sürmedim hiç
Sessizlik sabırlı oluşum anlayışlı oluşum dürüst oluşum kimsenin arkasından iş çevirmem vicdan merhamet Allah korkusu namusuma düşkün olmam kimseye kazık atmamam kimseye iftira kötü söz aşağılama dalga işletme yapmamam hep kendim gibi olmam
Fantastik filmleri halen daha izlerim
Regular show gibi güzel çizgi film varsa arada bakarım
Çocukkende hayvan beslemeyi çok severdim , şimdi de seviyorum
Asla pes etmemek
Hep doğru olmaya özen göstermek
Kafamın dikine gitmek)
Otoriter davranmak (ortama göre değişir)
Güzelliğime önem vermek
Kendimle vakit geçirmek
Duygularımı saklarım bu yüzden en küçük tartışmalarda hemen gözlerim dolar kimseyi üzmek istemediğim için kendi ağzıma s*ıçarım içe dönüğüm
Gofret ve bisküvinin ortasınında bulunan kremayı önce yiyorum sonra gofret ve bisküviyi yiyorum.
Evet var
Misal çocukken çok inatçıydım hala daha inatçıyım hgjk
Sevdiklerimi asla paylaşamam çok kıskancım çocukken de bu hep böyle olmuştu
Hiperaktiflik. Çocukluk zamanıma göre bir nebze daha az.
İnat bir çocuktum bana bir şey söylenirse tersini yapardım 😅 Hala tavsiye almayı sevemem
Çocukken de kızlarla anlaşamaz habire kavga eder hiç sevmezdim hala öyleyim
Takıntılıyım özellikle de birine Saplantili bir şekilde aşık ve cekingenim
Açıkçası küçüklük zamanlarından bu yana çikolatalı ekmek yemeyi çok severim,
Dik basliligim. Bu küçüklüğümden beri değişmiyor maalesef
İnatçıydım dediğim dediktim nazlıydım ve birazcık da şebektim :D
Dışa dönük olmaya çalıştım hep ama olmadı küçüklüğümden beri içe dönük biriyim
Sinirli olmam hsjsjsjjs
sdfsdfsdf sinirli küçük kızlar da şirin olur
Ya ya ne Şirin hshsjjs
sdfsfsdf evet sürekli bağrıyorlar da ince sesleriyle
Utangaç ve sakin biri olmam değişmedi hiç
Bende utangaç ve içe dönük biriyim sdfsd
Çok mu utangaç görünüyorum :D 😅 sdfsdf
Evet bende işte sadece samimi bulduklarıma karşı konuşkanım, yoksa susuyorum genelde :D 😅
Evet kesinlikle bende aynıyım :D sdgfsdfsd
Barbie oynamam
Evet var. İnatlaşmam jsj
Yani inatlasiyiyorum çok
Tembeldim hâlâ tembelim
Saflık. Bir türlü öğrenemedim.
Yaramaz ve fırlama idim
Asi değilim artık
Cook var aslinda
Yalnızlığım 😥
Yok ya
Erkek olmam
Merhametim var
başıma buyrukluğum
Hâla bazı çizgi filmleri seyrediyorum
Merak
ilim okumak
Evt var
Adalet
Hala malım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?