Kokular bazen çok tesirlidir. Yerine göre güven, sevgi, saygı, sahiplik hissettirebilir.

Kokular bazen çok tesirlidir. Yerine göre güven, sevgi, saygı, sahiplik hissettirebilir.

Evet tabi ki de sevdiğim kadının kokusu bile bana huzur verirdi beni sakinleştirebilirdi her zaman. sadece yanında olmak ellerini tutmak ve sarılmak bile beni mutlu etmeye yeterdi. Gözlerin gözlerime değdiğinde, Kalbim sana olan aşkı hissettiğinde, Dünya etrafımızdan silindi, yok oldu, Sadece sen ve ben kaldık o an, yalnızca biz iki. Sevginin ne olduğunu o an anladım, Kalbimde fırtınalar koparken, Bir gülüşünle dünyaları değiştirdin, Karanlığıma ışık oldun, sevgilim. Sana olan aşkımı anlatmak için, Yıldızları ve denizleri anlatmaya gerek yok, Sen, kendisi aşk olan bir şeysin, İçimde yeşeren bir baharsın. Gözlerin, yıldızlar kadar parlak, Dudakların, en tatlı melodi gibi, Kalbin, en güzel şarkıları söylerken, Ben, sana olan aşkımı dile getiririm. Her anında seni düşünüyorum, Sensiz geçen saniyeler bile ömür gibi uzun, Aşkınla yanıyorum, tutuşuyorum, Gel, bu aşkın ateşinde yanıp kül olalım. Aşkın sınırlarını aşalım, uçalım, Birlikte sonsuzluğa doğru yol alalım, Birlikte yürüdüğümüz bu yolda, Seninle her anımı, her nefesimi paylaşalım. Sonsuzluğa yazılan bir aşk masalı, Kalplerimizin ritmiyle dolu bir şarkı, Seninle her şey daha güzel, daha anlamlı, Sonsuz aşkın şiiri seninle yazıldı. Sen benim aşk şiirim, hayatımdaki anlam, Her hece, her kelime sana dair, Aşkla dolu dizelerle yüreğimi okşuyorsun, Seninle her şiir, her cümle başlıyor ve bitiyor. Sonsuz aşkın şiirini yazdık, Kalplerimizle birbirimize dokunduk, Şimdi her satırda seni hissediyorum, Seninle aşkın şiiri, sonsuza dek sürsün.
Sen varsın her yerde ve kokun sinmiş yalnızlığıma, Kaç hatıram var sende hatırlamıyorum ama özlemim çok, her şey sen olmuş buralar da, düşünebiliyor musun ölüm bile sen.. Vazgeçmek istiyorum senden, ben geçsemde atmayacası kalbim vazgeçmiyor, Artık kopsun ne kopacaksa, ben unutmak istiyorum seni, Yokluğunla son bir kez buluşmak ipleri koparmak istiyorum, Hiç bir bağ kalmasın aramızda, hepsini sökelim… Gittiğinden belli Sol'umu kullanmıyorum, Sol ayağıma basmıyorum, sol elimi de kullanmıyorum, Sol tarafa asla bakmıyorum, karşıdan karşıya geçerken önce sağa sonra tekrar sağa ve yine sağa bakıyorum, Sol şeritten gitmiyorum, kimseyi sollamıyorum, Ama yine yokluğun beynimi kemiriyor, yalnızlığın kalbime hükmediyor… Veda edeceğim bu akşam sana, Alacağım resmini karşıma içimi boşaltacağım, Sonra terkedeceğim seni, Bırakıp gideceğim yatağıma uyuyacağım, uyumaya çalışacağım… Yok çaresi bu yalnızlığın, İşlemiş benliğime gelsen de yalnız kalacağım, Zaten bilirim ölsem de gelmezsin sen, Dua bile etmezsin ardımdan, kurtuldum diye şeker dağıtırsın.. Sessizce susuyorum bir köşede, Vedalaşalım artık… Sessizce susuyorum bir köşede
Sarılmak derim bu konu için
Rica ederim🪻
Cevap
6Cevap
Beni sakinleştirece bir koku icat olmadı henüz sanırım :D
Çok fazla koku alabilen bir insan değilim, o yüzden bende etkisi olmaz..
Hiç bi erkeğin kokusunu bilmiyorum kokuyla sakinleşmek tatlı bir şey olmalı ama
o koku bana güven verir
Burnum tıkalı sakinlesemem
Severim, iyi de gelir ama sakinleşemem.
Evet.
Verir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?