Kişilik & Karakter Büyük miktarda para geçmiş olsaydı elinize ne yapardınız? Sultanaaaaa23363782 Takip Et Yoda Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Süper soru Büyük miktarda para geçmiş olsaydı elinize ne yapardınız? Cevapla Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Yurt dışına gitmek 1 1 Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Umarim olur
gokmenseyhan0101 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Bu konu geçtiğinde hep dedigm şey aman aman nasip etmesin çok fazla Parayı ve hiç istememm azdırır azıtırır adamı 1 3 Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Aynen öyle çok haklisiniz Yorumla gokmenseyhan0101 +1 yıl Teşekkür ediyorum 🌸 Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Rica edrrim Yorumla
bateristartist Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl helalinden bir paraysa evlenirdim herhalde :) 1 9 Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl çok güzel bir düşünce umarim istediginiz olur Yorumla bateristartist +1 yıl teşekkür ederimsize de istediğinizi nasip etsin Allah Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Amin diyelim Yorumla bateristartist +1 yıl Amin Yorumla bateristartist +1 yıl güncelleme : sorun süper soru seçilmiş tebrikler :) Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Tsk ederim Yorumla bateristartist +1 yıl rica ederim :) Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Hayirli günler Yorumla bateristartist +1 yıl hayırlı günler Yorumla
BağımsızBiri Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yani eksik ihtiyaçlarımı karşılar sonra ihtiyaç sahiplerine yardım gerisini bankaya yatırırım 0 1 Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Umarim istediginiz olur Yorumla
ogeday4 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl Açları doyururdum. 1 3 Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Helal olsun çok güzel bir düşunce Yorumla ogeday4 +1 yıl E zamanında çok aç yattım tok açın halinden anlamıyo maalesef Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Öyle tabiki rabbim kabul etsin insallah Yorumla
Asirrss Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 81% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 421 cevap paylaştı. Bilmem sahibini bulurum istemem parayı 1 7 Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Oda güzel düşünce Yorumla Asirrss +1 yıl Emin ol kimseye yaramaz o para Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Tabiki insanin parasi degil huzuru olmasi onemli Yorumla Asirrss +1 yıl Bravo 👏👏👍👍 Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Tsk ederim ama ben dogru olani söyledim Yorumla Asirrss +1 yıl Bizde doğruyu tebrik ettil 🤣 Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Tsk ederim Yorumla
BeyazMamba Takip Et Master Yaş: 32 , eic 51% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı. Büyük miktarda harcama yapardım bence. 😅 0 0 Yorumla
Hendestra Takip Et Master Yaş: 29 , eic 80% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 831 cevap paylaştı. Borsada zaten şu an param 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Seninle Paris'e giderdim 😀😀😀 0 21 Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Ben almayim sagolun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Peki neden Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Istemiyorumda ondan Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen bilirsin avucunu yala ozaman Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Ben haddimide saygimida bozmak istemedim icin susmayi tercih ederim kardesim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Neden yaziyorsun ozaman bide sen hangi şehirde yaşıyorsun Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl farkindaysaniz siz benim yazdiklarima yorum yazdinizBenimde gayet yazmam normal bence Hangi şehirde yaşadıgım sizi alakadar etmiyor ozel konulari ben paylasmiyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Diyosun ne hoş ve güzel konusuyorsun sen böyle 😀😀 Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Sende galiba her önune gelen kizlara ayni masali anlatiyorsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Masal anlatmayi sevmem ben bebeğim elde etmek istersem bi şekilde ederim zaten bilmem anlatabildim mi Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Bence sen o şansini bende deneme derimÇünku kaybeden sen olursun bilmem anlata bildimmi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kaybetme korkusu olan biri değilim ama yani sorun etmem önemli olan anlata bildigimi anlaman kuzum Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Sagolasin ben bir sey anlamak istemiyorum ben böyle iyiyim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Senin iyi olduğunu düşünmüyorum ama ben kapalı kutunun içinde kalmış gibisin Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Evet kapali kutuyum kendim ve kendimde gayet mutluyum bu durumdan kardesim tamam Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kapalı kutuyu açmayı severim ama içinden sürpriz ne çıkacak diye bende nasil olacak simdi 😀😀 Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Beni hic açmaya gerek yok kardesim benden suprizler cika bilir evet ama seninde hix hosuna gitmeyen suprizler cikar Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Denemek lazım ozaman o sürpriz kutuyu açmayı artık şansıma ne çıkarsa çok çok begenmem geri kutunun içine sokarım seni olur biter Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Bence sen kelemelerine yazim etme bana yazarak çunku fena sabirimi zorluyorsun sen Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sayemde süper soru oldu daha ne istiyorsun sabrını zorlamiyorum sohbet ediyoruz okadar Yorumla Sultanaaaaa23363782 +1 yıl Grk yok kardesim sohbete sagol Yorumla
geçmişiolmayanadam Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Apart tarzı otel düşünüyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Yurt dışına gitmek
Umarim olur
Bu konu geçtiğinde hep dedigm şey aman aman nasip etmesin çok fazla Parayı ve hiç istememm azdırır azıtırır adamı
Aynen öyle çok haklisiniz
Teşekkür ediyorum 🌸
Rica edrrim
helalinden bir paraysa evlenirdim herhalde :)
çok güzel bir düşünce umarim istediginiz olur
teşekkür ederim
size de istediğinizi nasip etsin Allah
Amin diyelim
Amin
güncelleme : sorun süper soru seçilmiş tebrikler :)
Tsk ederim
rica ederim :)
Hayirli günler
hayırlı günler
Yani eksik ihtiyaçlarımı karşılar sonra ihtiyaç sahiplerine yardım gerisini bankaya yatırırım
Umarim istediginiz olur
Açları doyururdum.
Helal olsun çok güzel bir düşunce
E zamanında çok aç yattım tok açın halinden anlamıyo maalesef
Öyle tabiki rabbim kabul etsin insallah
Bilmem sahibini bulurum istemem parayı
Oda güzel düşünce
Emin ol kimseye yaramaz o para
Tabiki insanin parasi degil huzuru olmasi onemli
Bravo 👏👏👍👍
Tsk ederim ama ben dogru olani söyledim
Bizde doğruyu tebrik ettil 🤣
Tsk ederim
Kutlamak için içerdim 😂
Büyük miktarda harcama yapardım bence. 😅
Borsada zaten şu an param
Seninle Paris'e giderdim 😀😀😀
Ben almayim sagolun
Peki neden
Istemiyorumda ondan
Sen bilirsin avucunu yala ozaman
Ben haddimide saygimida bozmak istemedim icin susmayi tercih ederim kardesim
Neden yaziyorsun ozaman bide sen hangi şehirde yaşıyorsun
farkindaysaniz siz benim yazdiklarima yorum yazdiniz
Benimde gayet yazmam normal bence
Hangi şehirde yaşadıgım sizi alakadar etmiyor ozel konulari ben paylasmiyorum
Diyosun ne hoş ve güzel konusuyorsun sen böyle 😀😀
Sende galiba her önune gelen kizlara ayni masali anlatiyorsun
Masal anlatmayi sevmem ben bebeğim elde etmek istersem bi şekilde ederim zaten bilmem anlatabildim mi
Bence sen o şansini bende deneme derim
Çünku kaybeden sen olursun bilmem anlata bildimmi
Kaybetme korkusu olan biri değilim ama yani sorun etmem önemli olan anlata bildigimi anlaman kuzum
Sagolasin ben bir sey anlamak istemiyorum ben böyle iyiyim
Senin iyi olduğunu düşünmüyorum ama ben kapalı kutunun içinde kalmış gibisin
Evet kapali kutuyum kendim ve kendimde gayet mutluyum bu durumdan kardesim tamam
Kapalı kutuyu açmayı severim ama içinden sürpriz ne çıkacak diye bende nasil olacak simdi 😀😀
Beni hic açmaya gerek yok kardesim benden suprizler cika bilir evet ama seninde hix hosuna gitmeyen suprizler cikar
Denemek lazım ozaman o sürpriz kutuyu açmayı artık şansıma ne çıkarsa çok çok begenmem geri kutunun içine sokarım seni olur biter
Bence sen kelemelerine yazim etme bana yazarak çunku fena sabirimi zorluyorsun sen
Sayemde süper soru oldu daha ne istiyorsun sabrını zorlamiyorum sohbet ediyoruz okadar
Grk yok kardesim sohbete sagol
Apart tarzı otel düşünüyorum
Dağıtırım
Yatırım yapardım
araba ev alırdım
Gezerdim