Ergenliğin psikolojik yaşın 24 e çıkması gerektiğini düşünüyorum, sizce?

Çevreye baktigimda bunu analiz edebildim ki 24 ve aşağıdaki yaş grubunun pek olgun düşünebildigini sanmıyorum
Ergenliğin psikolojik yaşın 24 e çıkması gerektiğini düşünüyorum, sizce?
Cevapla