Selams
Biri sizi çok sinirlendirdiğinde sakinleşmek için ilk ne yaparsınız¿

#sosyetic
Selams
Biri sizi çok sinirlendirdiğinde sakinleşmek için ilk ne yaparsınız¿

#sosyetic
Genelde o derece sinirlendirebilen çok değer verdiğim insanlar oluyor. O zaman da sadece susup benimle konuşmamasını istiyorum bir anlığına, yoksa fazla öfkemle kırıp dökerim. Bunu yapamayacak olduğunu anlarsam sakinleşince konuşacağız diyerek ordan gidiyorum.
Biri beni sinirlendirdiği zaman genelde sakinleşmek için kendime zaman ayırıyorum ayni mesela sinirlendiğim konu ne ise uzak kalmayı deniyorum ya da o kişiden uzaklaşıyorum. sigara içiyorum bir de :D sigara da olmasa gerçekten sinirlerim gitmezdi bunu da içtikten sonra fark ettim. yanında da kahve olunca bir de şarkı olunca sinirim bir süre sonra geçiyor. ayrıca bazen de kendime zaman tanıyorum yani derin nefes alıyorum bu şekilde iyi geliyor sürekli rahatlamak
Sakinleşmek için bir şey yapmam, kırıp dökünce canını yakınca bu genekde sözlü oluyor ve o zaman sakinleşirim.
Teşekkür ederim 😊🎊
Rica ederim 💙
Bağırır çağırır sigara içerim 😃
Sırayla öyle 😅
😬✌️
Cevap
31Cevap
Ona yaptığı şeyin bedelini nasıl ödeteceğime karar veririm eğer tatmin olmuşsam sakinleşir ve zevkle bedel ödetirim.. 😊
Dalgaya alırım yoksa sıkıntı olur
He biliyom
Kime sinirlendiğine bağlı aileyse kendini dizginlemeyi öğreneceksin aslında her durumda kendini dizginlemeyi öğrenmeli insan yoksa farklı sonuçlar çıkabiliyor ve bunu demirlere duvarlara çıplak el ile cam kıran birisi olarak söylüyorum tabi geçmişte kaldı insan zamanla oturuyor namus kavramı söz konusu olmadıktan sonra şiddetlemesine gerek yok
Bana sesini yükseltiyorsa önce sesini dindirmeye çalışırım çünkü gerilmemin tek sebebi sesini yükseltmesi olur, sakin kalmalıysam sesini yükseltmemeli onun dışında sakin bir şekilde tartışma yanlısıyım.
Uzaklaşırım oradan ve bir sigara yakarım :D
Uzaklaşmadan yakamıyor musun 😃
ahah havalı olmak önemli tabii 😃
Hıı öyle havalı havalı uzaklaşınca anlamıyor yani :D
Genelde o kişinin yanından uzaklaşırım ve mutlu olacağım şeyleri yapmaya devam ederim çünkü o insanın yanında oturduğum zaman muhakkak bir yanlış yapacağım ve kavga çıkacak demektir
Kolay kolay sinirlenmem ama sinirlendin mi günler boyu sakinleşemem. Hatta beni sinirlendiren kişi, bu davranışlarını tekrarlarsa paçasını aşağıya alabilirim.
Sigaramı yakar arabama biner sahile inerim eğer çok sinirlendiysem bir xanax içer taksiylr sahile inerim
Ev işi yaparım normalde sevmememe rağmen, ve bir süre o kişi ve konuyla ilgili kendi kendime konuşurum.
Genelde ağlıyorum, ya da yürüyorum. Eğer tartişabileceğim biriyse laf sayıyorum. Boğalar olarak tersimiz pistir.🩷
Eğer o seviğim özel biriyse uzatmamaya çalışırım ona kırıcı bişey söylememek için sonra çok pişman oluyor insan
Uzaklaşırım temiz hava alırım odama kapanırım ya da yalnız kalabileceğim bir yerlere gidip sakinleşmeyi ve mantıklı düşünmeyi denerim.
Susuyorum o ortamdan uzaklaşıyorum
Çünkü gerçekten çok sinirliyim kırabilirim elimde olmadan.
O kişiyi bi yanımdan gönderirdim sonra da ağlardım.
Beni sinir eden unsurdan uzaklaşırım genelde.
Erdoğan’ın dediği gibi el freni yerine hasbünallah çekip uzaklaşıyorum
Kaçanın anası ağlamazmış
Karşıma gelene gömerim yumruğu, cam, kapı, dolap ne olursa
Ağlıyorum elimi yüzümü yıkıyorum balkonuma çıkıyorum nefes alıp veriyorum.😬
Küfür ederim vururum felan hiç sakinleşemem kolay kolay ya :(
Sakin bir yere gidip kahve içmek kadar rahatlatıcı bir şey yok benim için 😊
Kolay sinirlenmem ama sinirlenmişsem kırıcı konuşurum
İlk önce sakinleşmek için onu yolmam gerek başka türlüsü mümkün değil 😂😂(!)
Düşünürüm veya sabırlı olurum sonra içimdekileri söylerim
Sinirliyken de sakinim ama yalnız kalmak isterim bir süre.
Sinirlerimin o kişiden daha kıymetli olduğunu kendime hatırlatırım..
Derin bi nefes alırım.
Gözlerinin içine bakarım 😄
hmmm sonra :D
Eyvahlar olsun 😬
Seni ararım..🥺
Ara beni 💋
♥️♥️
Kimin sinirlendirdiğine bağlı.
Sıradan birisi ise dalarım samimi olduğum birisi ise takmam kafaya.
Ana avrat söverim ama yüzüne değil küfür insanı sakinleştirir ama yerinde edilen küfürler
O kişiden uzaklaşırım. Gerekirse ağlar kendimi toplar geri dönerim.
Tamamen karşımdakine bağlı 1347 farklı tepki verebiliyorum.
Sigara yakarım :D
Kibar kibar mı?
Sigara yakarım. Havadar bir yerde otururum.
konuyu deyiştiririm ya da uzaklaşırım
Nefesimi düzene sokmaya çalışırım
takılarım ile oynarım
Sessiz kalırım. Uzaklaşırım değer verdiğim bireyse
Beni sakinleştirecek birini bulurum.
Zikir çekerim 😏😏😏😂
Derin bir Nefes alıp ordan uzaklaştırım
İnşirah suresi ve estağfurullah zikrini
uzak duruyorum
susuyorum
Kızsa öpsün beni sakinleşeyim
Dişlerimi sıkarım.
😬 büle mi
He üyle 😂
Sigara içerim uzaklaşırım ordan
müzik dinlerim
Ağlarım
Yanından uzaklasirim
İlk gördüğüm kişiyi ısırırım
Spor
Sigara içerim
Uzaklaşırım.
Önce bi çikolata yemem lazım
Hiç bir şey kendi geçer
Küfür ederim
Uzaklaşırım kendimi dinlerim.
Bazen susarım ama dolu olursam patlarım
Armut yediririm
Gülerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?