Bu psikolojik bir sey mi yoksa seytanin vesvesesi falan mi?

Ya ozellikle bu depremden sonra (depremle yakinindan alakam yok - yurtdisindayim) herkesi etkiledigi gibi beni de etkiledi uzdu tabi ve orada gordugum seylerden sonra ve olen kisilerden sonra, kimisi izledigim takip ettigim bir youtuber ne bilim mesela bir cocuk var siz daha iyi bilirsiniz ismini bilmiyom ama olum haberinden sonra baya yayilmisti sosyal medyada oylelikle gormustum, yemek yapiyormus youtube falan yapiyormus baya tanilmisti falan o vefat etmisti depremde ve bir tane videosunda ben genc olurum gibi bir soz soylemis, bu tarz videolardan sonra surekli aklimda bu tip seyler dolasiyor hani sanki bir seyleri ongorme derdindeyim, kendi kendime iste yaza turkiyeye gelecem surda bir sey olur mu su olur mu bu olur mu falan simdiden kendi kendime kurgusunu yapiyorum ongormeye calisiyor gibiyim, hani o videolarin etkisi mi onlar mi aklimda kaldigi icin mi oluyordur bunlar yoksa vesvese mi diyecem, ne de olsa seytan hep olumsuzlugu ister kotulugu ister hani bu tip seyleri dusundurup kendimi korkutmam onun isi mi diyom kafam allak bullak oldu iyice. Sizlerinizin dusuncesi nelerdir, bu ikisinden biri olabilir mi?

Bu psikolojik bir sey mi yoksa seytanin vesvesesi falan mi?
Cevapla