Selam ✨ sizi yanlış anlayan insanlara kendinizi tekrar açıklar mısınız? yoksa anlamalarını mı beklersiniz veya kendinizi bir kişiye nasıl anlatırsınız.

Selam ✨ sizi yanlış anlayan insanlara kendinizi tekrar açıklar mısınız? yoksa anlamalarını mı beklersiniz veya kendinizi bir kişiye nasıl anlatırsınız.

Bu olayın benzerini birkaç kere yaşadım. Böyle durumlarda yanlış anladığını ona anlatmaya çalışırım. Eğer ikna olmuyosa geri çekilirim ve üstüne fazla gitmem.
Kimse kimseyi yargılama hakkına sahip değildir biri yanlış yaptıysa o onun kendi hayat seçimidir, açıklama yapmak zorunda değildir bence
Kişinin değerine bağlı, karsimdaki karakter sahibi biriyse evet açıklarım ama uzatmam , çünkü insanın fikri neyse zikri odur. Kimseye kendimi ispatlama zorunluluğum yoktur.
Kendimi sadece bir defa açıklarım. Halâ yanlış anlamaya devam ediyorlarsa kendileri bilir. Kendimi defalarca açıklamaya uğraşamam.
Rica ederim ✨
Cevap
8Cevap
Önceden evet şimdi hiç zahmet etmiyorum istediği kadar yanlış anlaşılabilir no prablım 😂 hiç dökemem incilerimi🙄
Bence de :D
Sanırım belli bir yaşa kadar çoğu kişi o açıklamayı yapıyor. Sonra bir şey oluyor gerek duymuyorsun. Ben gerek duymuyorum uzun zamandır
karşımdaki kişiye ne kadar değer verdiğime göre değişir eger önem verdiğim biriyse açıklarım değilse pek de umurumda olmaz
Ben bugüne kadar hep anlattım anlayana kadar kendimden ödün verdim bundan sonra kimseye kendimi anlatmaya çalışmam
Evet birkac kez sonra sıkıntı cikmasin diye kendimi açıklıyorum gerisi ise engelliyorum
Hiç açıklamıyorum. Zorlasınlar kendilerini de doğruyu anlasınlar.
Artık açıklamıyorum.. Kim nasıl anlamak istiyorsa öyle anlasın.
Basen aciklama geregi duyarim basen ise ne gerek var seyip cekip gidiyom
Elbette ama anlamak istediği gibi anlayan yine değişmiyor bende akışına bıraktım
Açıklıyorum ama bazısı anlıyor bazısı anlamazlıktan geliyor
Açıklamıyorum boşverip geçiyorum, kimse yokken daha iyiyim
kalbini kırmissam evet. yoksa herkes istediğini düşünebilir düzeltmekle uğraşmam
Kişiye bağlı. Alınmazsan, fotoğrafın anlamı ne yani soruyla ilgisi nedir?
Karşımdaki kişiye bağlı
Karşımdakine bağlı tamamen
Yok. Anlamak isteyen her şekilde anlar.
Anlayana kadar açıklarım yanlış anlaşılmaktan nefret ederim.
Bazen ama artık isteyen istediği gibi anlaya bilir
Açıklarım
Değişir
Kişiye göre değişir.
hiç uğraşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?