30 yaşındayım yaşımı kime söylesem şok oluyorlar 23 hep diyorlar bu durum kötü mü sizce?

1.60 boyundaym ve kilolu deĝilim yüzümden dolayı mı insan küçük gösterir yoksa fizikten dolayı mı

30 yaşındayım yaşımı kime söylesem şok oluyorlar 23 hep diyorlar bu durum kötü mü sizce?
Cevapla