30 yaşındayım ama kimse yaşıma inanmıyor. Kaç gösteriyorum dediğimde 23-24 diyorlar, sizce kötü mü bu?

Güzellikle alakası var mı bu durumun sizce

30 yaşındayım ama kimse yaşıma inanmıyor. Kaç gösteriyorum dediğimde 23-24 diyorlar, sizce kötü mü bu?
Cevapla