Şiddet gören insanlar nasıl dayanıyor neden dayanıyor?

Babam ve annem tarafından çok şiddet gördüm sonrasında büyüdüm ve onlara muhtaç olmamaya başladım karşı geldim bana vurmalarına izin vermedim. Bugün bacağıma ağda yapayım dedim ve ilk ağdayı yapıstırıp çektiğim anda çok acıdı ve bıraktım. Canım tatlı geldi bir parça ağdanın acısı bana dayanılmaz geldi. Geçmişim aklıma geldi ben ağzım burnum kan içinde gözüm mosmor kollarım bacaklarım mosmor gezerdim. Eve kapatıldım telefonu elimden aldılar kimseye ulasamadım sesimi duyuramadım 1 ay boyunca odama kapatıldım bir insan yüzü görmedim. Bu sadece yasadıklarımın biri. Vücudumda dikiş izleri var. Ben daha 7 yasındayken bana batırılan çatalın izleri var. Şu anda şiddet görmüyorum çok şükür. Ben zamanında bunları nasıl yasamısım o küçücük bedenim nasıl dayanmış hayret ediyorum. Şimdi bir ağdanın acısına dayanamazken ne acılara dayanmıştım yıllarca. Şimdi şiddet gören bir kadınla ilgili konusulsa her gün dayak yemeye nadıl canları dayanıyor diye düşünüyorum. Zamanında bende çok yasadım bunları bilmiyorum kötü oldum
Şiddet gören insanlar nasıl dayanıyor neden dayanıyor?
Cevapla