- + Bununla Karşılaşınca aklıma soru geldi. Sordum giti. ☕🍫


Ben olayı anlamadım yani iyi birisi demiş ama neden çıkmış :D :D evet bu sitede iyi olduğum için genelde iyi niyetimi kötü kullanan çok kişi oldu birine değer verdikçe üste çıkarlar çünkü
Duymamam bilmemem gereken ne varsa o bana gelir bir şekilde kendiliğinden, duyarım öğrenirim. Bazen sorguluyorum bunu bilmek ne işime yarayacak diye, ağzı çok sıkı biriyimdir, duyduğum gördüğüm bildiğim şey bende kalır ölene dek. Beni tanıyanlar çok iyi niyetlisin bu yüzden başına geliyor diyorlar. Hala daha sorguladığım şeylerden biridir bu, neden ben öğreniyorum? Öğrendiğimlede kalıyorum, sabır taşı olsa şimdiye kadar çatlardı muhtemelen..
Cevap
6Cevap
takipten çıkmakla ne alaka ve kızın profili kesin +18
Profili öyle bir şey değildi.
o zaman niye kral
Sordum söylemedi. Muhabbetimiz de yoktu. Nereden anladı onu da bilmem 🤣
İyi niyet maalesef suistimal ediliyor. Bu yüzden iyi niyeti herkese göstermemek gerekiyor. Bu aralar bunu fazlasıyla yaşadım
İyi niyetimi suistimal eden fazla olmadı ya
komşu çocuguna laptop emanet ettım ustune kola dokmus
Gördüğü ne malum :D iletişim istendi en son iyi niyetimden..
Sokrates'in savunması bu kadar iyi değildi arkadaşı tebrik ediyorum.
😂kötü emellerine alet etmek istemedi demek
🤣
İyi niyetli olmak yaramıyor kimseye
KS de mi olmuş bu olay 😄
Olur öyle şeyler arada
dmdmdk cevap vermemek için uğraşlar
Nasil yanii
Bu kadar kötü bir bahane olamaz 😀😀😀
Shdjsjajjeja
Bahane efsane 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?