Selam ✨ Bir insana kötü demeniz için nasıl bir kişiliği olması gerekiyor, sizin gözünüzde kötülük çizgisi nelerdir. Ayrıca kötü bir insana yapılan kötülük sizce yine de kötülük sayılır mı?

Selam ✨ Bir insana kötü demeniz için nasıl bir kişiliği olması gerekiyor, sizin gözünüzde kötülük çizgisi nelerdir. Ayrıca kötü bir insana yapılan kötülük sizce yine de kötülük sayılır mı?

Merhamet yoksunu ve bencil kişileri kötü bulurum. Bana göre kimse yüzde yüz iyi veya kötü olamaz. En kötünün içinde de bir iyi ve en iyinin içinde de bir kötü vardır. Önemli olan hangi yanının galip geldiğidir. Çocuklar ve hayvanlar haricinde kimse masum değil
Ben insanları tamamen kötü ya da iyi olarak değerlendirmiyorum. Çünkü her insanın içinde iyilik ve kötülüğün bir arada bulunduğuna inanıyorum ☯️. Ama genel olarak kötü insanlar doğaya saygısı olmayan, kendi çıkarları için başkalarına zarar veren, sürekli yalan söyleyen insanlardır diye düşünüyorum.
Kötü bir insana yapılan kötülük her zaman kötülük olmayabilir. Kısacası duruma göre değişir bence. Bazen kötü insanları cezalandırmamak iyi insanlara yapılan bir kötülüğe dönüşebilir çünkü..♾️
Merhametsiz, acımasız olmalı.
Rica ederim abla ✨
Hayvan sevmiyorsa benim için kötü bir insandır..
Kesinlikle
Teşekkürler Barış..
Rica ederim abi
Cevap
14Cevap
Sadece kendini dusunmesi bile yeter
İllada birilerini öldürmesi gerekmez
Çevresine doğaya zarar vermesi bencil olması paylaşmaması zevksizligi v. s. v. s gibi şeyler onu gözümde ve kalbimde kötü yapar
Bunları gördüğüm bi insanla aynı havayı solumayı asla istemem
Kötü bir insana yapılan kötülük yine kötülüktür. Ülkemizde sistem çalışmasada bunun için demokrasi var adalet var. Yasalarla olmuyorsa uzaklaştırırsınız olur biter. Bir insana kötü dememiz için kötülük yapmaktan ve karşısındakine şefkat göstermemesinden anlaşılabilir sanırım.
İnsanı özelliklerinin gelişememiş olması. Bunun başında sevgi eksikliği gelebilir sanırım. Sevgisiz bir insan ne kendine, ne çevresindekileri, ne doğaya ne hayvanlara ne de herhangi bir varlığa karşı saygı, empati, iyi niyet gösteremez. Sevgisiz bir insanın her şeyi yapmasını beklerim birinin kalbini kırmak, yere çöp atmak gibi basit şeyler bile yeterli öyle büyük düşünmeye gerek yok. ve kötü karakterli birine onun gibi yaklaşmakta bence evet kötülüktür.
Her şeyden öte empatiden yoksun olması gerekiyor. Kendinden başka hiç kimseyi düşünmeyen insanlar bana kötü insanlardır.
Zalim katı ve yobaz düşüncelere sahip kısıtlayıcı öz saygısı olmayan kendini bilmeyen laubali tavırlar sergileyen bu tür insanlar kötüdür yani içlerinde bir iyi vardır ama ruhundaki kötülük bunu bastırır..
Güzel ahlaktan nasibini almamış , hain , vicdansız ve empati yoksunu olması yeterde artar bile.
https://www.youtube.com/embed/O62ZPIH4LUQBen bir insana kötü demem kolay kolay , cunku hiç bir insan doğuştan kötü değildir, mutlaka onu kötü olmaya iten bir sebep vardır, yani birine bu insan kötü demem için 40 kalem yanlışını görmem lazım
Evet bir insana kötülük yapan kötü sayılır çünkü başkasına yaptıysa bana veya bir yakınıma yapmicağınım garantisi yok.
Kendimce bir sürü kriterim var kafamda ölçüp biçiyorum terazilerimle :)
Menfaati için neleri yapacak karakterde gözlemlerim Barış yaptıklari yapacaklarina göre kesinlikle bu kötü dediğim insanlar oldu.. cidden de çok kötülermis
Bir insana kötü olarak adlandırılmasının iki şekilde olabileceğini düşünüyorum. İlki insanın sadece kendi hayatını belki kariyerini veya başka konuları düşünmesi ve ona göre hareket etmesi. Yaptığı davranışları kendi yararına hizmet ettiği takdirde doğru gören insanlar bana göre kötüdür. Diğeri ise kendisi doğru düzgün bir şey elde edememiştir hayatta ve başkalarının da ayağını kaydırmaya fitne çıkarmaya çalışanlar
Vicdan yoksunu, merhametsiz ve düşüncesiz biriyse. Benim aklımın ucundan geçmeyecek derecede kötülükler yapıyorsa.
Bir insana kötü demek yerine onun cahili demek daha doğru iyi ve kötü neye göre değişiyor bilmek çok zor.
Merhametsizse o kişi kötü oluyor benim gözümde
Egoist, iki yüzlü olması gerek benim kötü demem için.
Kötü insanla iletişim kesilmeli
Vicdanı olmayan birinden her kötülük beklenir.
Kendi veya başkasının ailesini umursamayan kişiler gözümde caligula dan beterdir.
İnsanları normalde yaptığı şeylere göre yargılarım.
Merhametsiz düşüncesiz vicdansız olması yeterli sebep
Herkes kötüdür. Bu hayatta saf iyi ve iyilik yoktur. Esyanin tabiatına terstir
Bana gıcık dabranmas yeterli hemen kötü ilan ederim onu
Davranması
Bencil olması yeterli. Kendisi için herkese zarar verebilir :)
Bence kesinlikle vicdansızlık merhametsizlik bencillik
Birine kötü diyebilmem için genel olarak nasıl bir insan olduğunu bilmem gerekir. tek bir olaya ya da konuya bağlı olarak kötü demem doğru olmaz
Beni üzmesi yeterli dermişim shsjs
Bence yeterli bir neden ssjsjj
Kimseye kötu demem. Kötüyse uzak dururum bana ne yani bide onu mu çekeyim ehehehe
İnsanların doğuştan kötü , bencil olduğu görüşündeyim
Tek kendisini hakli goren ve cimri
Merhametsiz, saygısız, bencil olması lazım ya
Güven vermeyen, yalancı, çıkarcı
Hayvanları sevmese yeter
Vicdansız.
Kötü enerji verirse.
Kaba olmali
Bencil, yalancı biri olması.
Yalancı ve alaycı tavırlı
Kötü ahlaklı biri olması lazım
Savaşlar başlatanlar...
Vicdansız
Kötü
Tto gibi olması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?