Yalnızlıktan ağaçla konuşmak delilik belirtisi midir?

O da yalnızdı, sokak lambasının turuncu ışığıyla ebedi karanlığın içinde ömürlük bir yıldız gibi parladı gözüme, yaprakları ve ince dalları rüzgara teslim olmuş yalpalaya yalpalaya esiyordu hatta adını da Esin koydum, bir bağ hissettim dilime ne vurursa konuştum.
Çok mu delirdim?
Yalnızlıktan ağaçla konuşmak delilik belirtisi midir?
Cevapla