AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
158Cevap
Halk arasında biz ona doğallık diyoruz nerde oturduğunu bilmiyorum ama bizim buralara gelsen şaşırırsın :)
Neden ki
Gayet yakışıklı ve hoşlantıgn erkek tiplemesi varda o yüzden
bizim kahvede senin aradığın erkeklerden çok var bekleriz bir gün gömmeli batağa :)
Çok komik
eyvallah :)
Kadınlar için istenen şeydir bu. Erkek sesiyle, biraz da kabalığıyla kuvvetli görünmeli kadınlar bunu ister.
Başım güzüm üstüne canım da çekicidir.
ben pek tesekkurler demem tarzım degıl bazı durumlardada bazı kısılerede eyvallah denmıyo ben sagolasın dıyorum ya da sagol dıyorum
Şimdi sitenin her yerinde eyvallah kelimesini görürüz.
Neden ki
İkisini de kullanırım. Kadınlar eyvallah demesin bir zahmet :DD
Kadınlar dan bahsetmedim hemcinslerimde itici zaten karşıyım. Erkeklerde bahsettim
Biliyoruz zaten neyden bahsettiğini. :D
Eyvallah, teşekkurler, saol falan derim ben kişiye göre
Eyvallah tercihimdir karşımdakinde
bazı kızlar itici bulabiliyo oyüzden teşşekürler/saol diyorum
Doğrudurr
karşıdakini ve onun senin hakında düşündüklerde önemli sonuçta
ortamda sesi çıkacak gür olucak net olucak hem kibar hem de erkek gibi konuşacak erkek dediğin
Aynen katılıyorum :))
Canımsın
:))
Ben bile bir koz olarak genelde eyvAllah kelimesini kullaniyorum. Uzatma geç kenara anlamında :)
bana da eyvallah dememi seven kızlar çok çekici geliyor nedense :)
Badka hangi kelimeler crkici geliyo mesela erkeksi geliyo ya da hangi hareketler
tam üstüne bastın hacı :D sonunda beni anlayan birileri çıktı :D
Güzel olan doğal olandır, yapmacık kibarlıkta maçolukta elde patlar.
maskulin karakterli erkekleri beğeniyorsun eyvallah bajım
Eyvallah!
Tanıslm mı? . s. s
sdkjsafkasf ):))
Bizi böyle bulman sevindirdi Eyvallah Diyenler Derneği olarak Size Eyvallah yazılı bir Çelenk yollamak isteriz icabında.
Eyvallah kaba kelime değildir zaten. yerine göre teşekkür edilir yerine göre eyvallah.
Haklısın
Aferin kız.. Erkekten anlıyorsun. Ah bir de sarışın olmasaydın!
Sarışın değilim ki :D
Bilmiyorum ben oyle görüyorum.
her bokada eyvallah denmes yani yerine göre D:d. d:D:Dd
Tabiki öyle ben teşekkür manasında diyorum :D
İlginç :) Biraz sert mizaçlı kişilerden hoşlanıyorsun sanırım :))
Aynen öyle maço bir eşim olacak galiba şimdiden minileri etekleri atmak lazım :D
Çok çekeceksinn çokk :D Her şeyine karışır büyük ihtimal :)))
Karışsın yaaaa işi ne :D
insan boğulur ya her şeyine karışırsa yok onu giyme bunu giyme dışarı çıkma ev hapsi resmen :D
sonra bu tip kişilerde şiddette oluyor sakıncalı birazz. ss
Uff ben maço dedim hayvan demedim :D
İşte o ikisi arasında çok ince bir çizgi var ayrıca aradığın gibi bir kişi henüz doğmadı :D
Eyvallah'tan kastın samimiyetse o olabilir :))
Aynen evet :D
Eyvallah kanka :D
sen kundurayıda seviyosun o vakit? kumaş pantul gömlek beyaz çorap deri ceket vs?
Hoş bence klasik giyim sonuçta. Aman renkli pantolon giymesin de.
valla helal olsun senin gibi düşünen kızlar kaldıysa :) inancın olsun bazen kendimi bir acayip hissediyom bu renkli pantul giyip sacının önunu uzatıp yukarı tarayanlara herkezde ondan var benmki mesela azer trası hem kafama yakısıyo hem vucut daha ön planda duruyo hem seviyom işde :) :)
Hahahah güzel güzel. Ucu çok sivri olmasında kunduranın hahahha. Deri al, kundura tam değil de hani kundura benzeri deri ayakkabılar oluyor ya. Adını bilmiyorum. Onlar ve ustune kumaş pantolon güzel
sana valla helal olsun ben genelde öyle takılıyorumda benden buyukler bile genelde abi dayı falan diyolar marketteki benden büyük kasiyer gecen abi dedi bir acayip oldum :) ama senin gibi düşünenlerin olmasına sevindim ;) ;) ; )
Ağırlığını koymalısın teşekkürler
aynen öyle züppe gibi olmak bize yakısmıyor
Hatun , bileder , koc , sevdam , telefonu he diye acarim falan filan siyah giyinirim tesbih bazen , kafami kaldirmam gecen bayanlara filaaaaan :D
bilader selamlar :D
Seninkide abartıya kaçmış he diye telefon mu açılır :D
Bizde oyle bacim :D
Aslında bu olayın kabalıkla incelikle alakası yok eyvallahın da bir anlamı vardir ve çok eskiden gelir
Biraz cahil kaldım o zaman ama hoşuma gidiyor
yo hayır cahillikle alakası yok yanlış anlama ben sadice anlamı ve tarihimizde nerde olduğunu söylemek istedim :D
ne değişik fantazileriniz var sizin yaw. biz şive ile konuşunca bize hayvan derler şunlardaki fantaziye bak...
Eyvallah da :) teşekkür ile eyvallah aynı şey değildir ki
Herzman da eyvallah denilmez ki. Kabullenis kelimesi bnce :)
Ben eyvallah demem, dersem bile çok nadirdir ama kızlara demem.
Kabalıktır...
teşekkürü burada etmeye başladım normalde hiç bişi demem eyvallahı çok kullanıyordum ama artık favorim sağol kısa öz sağol :D
banada içinde ince harf bulunan kelimeler itici geliyor
Tanımadığım birine o manada eyvallah demem hiç, genelde erkek arklar arasında kullanırım. Kıza eyvallah etmek bşraz garip.
hacı o değilde böyle güzel bir hatun olacak mı acaba hiç hayatımda :) hayaller hayaller :)
Çok teşekkür ederim
önemli değil. ya sana özelden birkaç soru sorabilir miyim? gerçekten kötü bir niyetim yok. kafa yapısı algılamayla ilgili şeyler :)
Tabi
Kotu niyeti olmasa ozele gelmezzz erkeklere inanmayin hemen
ben özelimi bu arkadaşla paylaşmak istedim senin gibi okuyan herkesle değil. boş konuşma herkesi kendinle karıştırma
Bir soru sormuş önceden yaşadığı bir şeyle alakalı. Onun için cevap istedi. Yanlış anlaşılma olmasın lütfen @enginnuzun
ozaman sende erkeksi içgüdüler mevcut ben anlamıştım zaten sende bişeyler var :))
Erkekler kullanınca bana hoş geliyosa senin dediğinle alakasız içgudulerim var. Mantıklı olsana biraz
Genellikle erkeklerin hoşuna gider böyle konuşmalar eyvallah ozaman :)
sen dayak atan erkeklerdende hoşlanıyosun kabul et:D mazoşist seni
Evet :Dsfkjddddjjfjsbdbbf
al işte a. k ondan sonrada niye kezban diyorsun :D
Erkeğe eyvallah demek yakışıyor..
Aynenn
Bende kullanıyom ama bir bayana asla kullanmadım bayanla samimiyetim olursa kullanurı
evet bencede oyle eyw ya da banada çok çekici geliyor :)
Kibarlar genellikle kız yalakacısı oluyor , ben kızlarla genellikle l*n lı konuşuyorum ;)
Evallah, l*n seni seviyorum gibi seyleri kullanirim macoyum l*n dagilin
Kaba olursun kro felan derler kibar olursun kız gibi derler insanları anlamak çok zor :s
Bence eyvallah diyen erkek itici kibar erkekler çekicidir net ha tabi sinirlenince çekici olur oda ayrı ama normal zamanlarsa kibar olmalı
Yani bu da senin düşüncen tabiki
Benim hoşuma gitmiyor
kızlar kendilerine kaba davranılmasını seviyor bir ölçüde denenmiştir :)
Evet aynen öyle
aynen öyle. ben cinnete geliyorum avucum kaşınıyor öyle erkeklerin karşısında. ama kadına el kalkmaz diye sakinleştiriyorum kendimi. vurmuyorum.
işte bana bunlarla gell
:)))
hatun erkekten anlıyor helal sana @soran
Teşekkürler
Bu sözler kişiden kişiye göre değişir sonuşta her ikiside aynı değilmidir:)
Aynı da işte kelimelerin hayatımızski önemi bunlar hep :D
Sen teşekür eden erkekler sana itici geldiği gibi başka kız a eyvallah diyen biriside itici gelebilir :)
zaman zaman eyvallah derim. bunda iticilik veya çekicilik niye aranır ki saçma
Evet gunluk hayatta en cok kullandgim kelime her soze gideri var..
nazik davranır sin olmaz kaba gene olmaz ne anladık bu işten be
Herkes bilir kimseye eyvALLAHim yoktur ama her sözüm eyvALLAH ile biter
kızlar sözkonusu olunca kaba konuştuğun zaman da farklı damga yiyon yok mu bunun ortası
Ya kır kufur et demiyorum ki
çıldırtıyorsunuz adamı!
:) .
Nasıl bir kelime bu ey-vallah
hiç kullanmam bu kelimeyi
eyvallah türkçe bir kelime gayette kullanılabilir o vakit sende kullanmalısın
haklı olabilirsin güzel bir düşünce
Teşekkürler
Ben de oyle dusunuyorum :)
Guzeel
maco sert tarzlar hoşuna gidiyor
Aynen öyle ya
ya bu bir tarz mesela erkegin kadına nazik olması genelde tercih edilir ama sizin gibi, sert tarzdan hoşlanan insnalarda olabilir mesela ben bayanın oldukca kibar olanından hoşlanırım boyle sokak agzıyla konuşan tiplere uyuz oluyorum ama bu tarz insanlarında alıcısı oluor tamamen kişisel beklenti ve tarz meselesi
Haklısınız aynen öyle, sert mizaçlı kişiler benim gözümde diğerlerinden farklı yani :)
eyvallah o zaman :))
Sende benim gibi Behzat Ç mi izledin ;)))
Bacım ben seni sanki brazerss da gördüm
uzunları yakmış geliyor, farlar acayip
Ne diyosun ya lale
Birader Biri Hatunu Açıklığa Kavuştursun.
nezaketin kelimesi olmaz söyleyiş şekli olur.
Dediğin mantıksız o zaman kufur etsin nazik şekilde etsin. Ne oluyor o?
nezaket dedim.