
Pablo Neruda gibi yaklaşmak isterim, hafife almak güzel şey 😀

Pablo Neruda gibi yaklaşmak isterim, hafife almak güzel şey 😀
Hayat bize her istedigimizi aslinda sunuyor, sadece iyi bir gözlemci degiliz.. her sekil'de mutluluk cikarabiliyorsak ne ala..
Cevap
5Cevap
Hayat bana bir şey vermediği için bir tutum da yok maalesef
zamanı varsa demek, ya da farkındalık geliştirmek gerek.
Hayatım bana verdiklerinden dolayı her zaman minnet duydum. Beklentilerin yükseltmek her zaman yeni bir hüsran demektir.
Bana verdiklerimi elimle ittim bendende geri aldı … herkes kaybetti 🤷♂️
Hayat sana vişne verdiyse votka ve cigara iste
Ben limonata yapıyorum
Akılına bıraktım, kendiliğinden gidiyor
Çok şükür 💙
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar