Yaşadığınız en kötü olay yaşanmasaydı ne olurdu?

Herkesin hayatında kötü anıları olmuştur.

Yaşadığınız en kötü olayı düşünün. Eğer o olay yaşanmasaydı ne olurdu, hayatınızde neyler değişirdi, nasıl biri olurdunuz?
Yaşadığınız en kötü olay yaşanmasaydı ne olurdu?
Yaşadığınız en kötü olay yaşanmasaydı ne olurdu?
Cevapla