Herkesin hayatında kötü anıları olmuştur.
Yaşadığınız en kötü olayı düşünün. Eğer o olay yaşanmasaydı ne olurdu, hayatınızde neyler değişirdi, nasıl biri olurdunuz?
Yaşadığınız en kötü olayı düşünün. Eğer o olay yaşanmasaydı ne olurdu, hayatınızde neyler değişirdi, nasıl biri olurdunuz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yaşadığım ne kötü olay olmasaydı şu an yaşamıyor olurdum yani doğmaktan bahsediyorum bundan daha kötü bir olay başıma gelmedi hayatta
Sessizleşmezdim neşeli gezen kız olmaya devam ederdim belki de ilişkilerim daha iyi olabilirdi hep insanlardan kötülük görmezdim
Aynı sekilde bende 🥲
Çok güzel bir soru eğer ki o kötü olayları ve kötü kisilerle karşilasmasaydim unuversite sınavını ilk girişte kazsnabilirdim
Sonunda kazanmışsın ne mutlu sana🥰
Çok daha mutlu ama karakter ve güç olarak da bir o kadar da zayıf bir insan olurdum.
Bazen kötü olaulardan ders alıyoruz
Boşuna dememişler bir musibet bin nasihatten yeğdir diye...
Güzel arkadaşlıklar o mücadele ve sevgiyi hissetmezdim
Ne güzel, en azından bazılarımız başına gelen kötü olayların en olumlu yönlerini yaşamış
Ölüme 5 kala izleyince hepsi evet 😄
Hepsi yerine 'herkes' dersem daha doğru olur
Mental sağlığım biraz daha iyi olabilirdi
Hangimizin mental sağlığı iyi ki?
Mutlu olabilirdim ailemle aram bozulmazdı
Düzeltme şansın var ama
Geçti artık düzeltmem için hayatımın artık sorunsuz geçmesi gerek bi 10 yıl sorunsuz
Yine de mutluyum ama daha mutlu olurdum.
Pişman olmazdim
Pişman olmak yerine ders al.