Kişilik & Karakter Yaşadığın en kötü olay yaşanmasaydı sence ne olurdu? Selmaern Takip Et Xper 3 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Evet başlıkta da görüldüğü üzere Yaşadığın en kötü olay yaşanmasaydı sence ne olurdu? Güncellemeler+1 yıl Evet cevaplarınız enteresan, beni takip ederseniz çok sevinirim. beni edeni bende ediyorum saygılar Yaşadığın en kötü olay yaşanmasaydı sence ne olurdu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Yaşadığım en kötü olay hiç yaşamasaydım şu an doğmamıştım 1 2 Yorumla Selmaern +1 yıl O kötü olayın yaşanması mecbur yani dkjshns u Barış_LonelyForever +1 yıl Maalesef illa geleceğiz dünyaya gelemsek olmaz sdfsdfsdf
balgöz_90 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 585 cevap paylaştı. pek bir şey değişmezdi 1 0 Yorumla
cengiz____ Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yaşadığım en kötü olay yaşanmamış olurdu 1 0 Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Olgunlaşamazdım 2 0 Yorumla
psklgbyk Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Evlenmez hayatimin tadini cikarirdim 1 1 Yorumla BilirObeni34 +1 yıl Evlenmryelim mi:) Yorumla
TurinTurambar01 Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 388 cevap paylaştı. Doğmamış olurdum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yaşadığım en kötü olay hiç yaşamasaydım şu an doğmamıştım
O kötü olayın yaşanması mecbur yani dkjshns
Maalesef illa geleceğiz dünyaya gelemsek olmaz sdfsdfsdf
pek bir şey değişmezdi
Yaşadığım en kötü olay yaşanmamış olurdu
Olgunlaşamazdım
delirmezdim
Şimdiki ben olmazdım
Evlenmez hayatimin tadini cikarirdim
Evlenmryelim mi:)
Doğmamış olurdum
şu an evlenmiştik
Allah kurtarmış
Yasanmasi gerekiomus
Ben ben olmazdım