Geç kalmış hissediyorum ne yapmalıyım? bana yol gösterecek biri var mi?

direkt konuya giricem. çevremdeki hatta Türkiye'deki çoğunluk böyle. çoğu tanıdığım kişilerin okulu bitmiş ya nişanlilar ya evliler ya düzgün iliskileri var maaşları var hayallerine ulasabiliyolar benim yaşım 23 daha iki yıllık üniversitem bu sene bitiyor. sonra dgs sınavım var dgs olmasa özellerde iş arama vs var. iki yıllık ilişkim vardi ama istemediğini söyledi gitti benimle bir kere bile buluşmadi işim yok biseyim yok ne biliyim gerçekten geç kalmış hatta boşa yaşıyormuş gibi hissediyorum. ne yapmalıyım?
Geç kalmış hissediyorum ne yapmalıyım? bana yol gösterecek biri var mi?
Cevapla