Selams
süphesiz hayatıma aldığım zalım adam kişisi :D

Akrabalar
Anne/Baba
Sevgilin
Kendin
Komşular/elalem
Lahmacun 😬
Arkadaşlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Selams
süphesiz hayatıma aldığım zalım adam kişisi :D

Burdan bir üye yapıyordu ama geçmiş olsun yemiyorum artık hayatımdan attım ve kurtuldum. Uğraşamam öyle boş beleş kendini bilmezlerle öyle devam etsin çevresine boş yapmaya🤣🤣
Cidden mi :D biz de önlemimizi alsaydık sjsj baş harfini alalım
Evet 🤣🤣 baş harf mi? Yok ben bulaşmak istemiyorum benden uzak olsunlar. Keyfim yerinde böyle iyiyim😃
Tüh :D ya bizi de manipüle ediyorsa
Zeki kadınsın sen anlarsın zaten😃
Hıhım anlarım 😁
Kimse yapamıyor çünkü izin vermiyorum. sadece bazen arkamdan konuşanlar oluyor ya da mesela güya manipüle edeceğini sanıp yalan söyleyenler oluyor ama takmıyorum hiç çünkü insan yalan konuşurken ya da samimiyetsiz konuşurken kendini çok açık ediyor bende inanıyorum gibi yapıyorum ama onların dediği hiç bir şey benim hayatımı etkilemez baktım ki gereksiz birisi zaten hayatımda yeri olmaz. ama hayat yapıyor bazen en büyük manipülasyonu
Çocuklarım yapar, onlara ben yaparım. Karşılıklı yani. Ama bu tür durumlarda, duygu sömürüsü yapma, hayır dediysem hayır, biz bunu konuşmuştuk, ne yapmak istediğinin farkındayım, manipüle etmeye çalışıyorsun gibi gibi diyaloglarımız olur 😄 kendim öğretmiştim, bu silahla bir birimizi vururuz yani 😄 sonuç olarak gülerek dağılırız.
Zeki bir kadını ancak manipüle ettiğini sanırlar 🥂
Aynen öyle :D 🙏
Cevap
23Cevap
Kimse yapamaz, manipüle edildiğimi anladığım zaman ben daha fazlasını yaparım...😄
Yapabilecek tek kişi sevdiğim olur, onu da farkettiğim anda yapmaya çalışsa da nafile yemezler 😄
Sen diyim mi..😄
Kimseye o tolereyi vermiyorum..🙄
Sen de :D
Sana her şey serbest..♥️🥰
Bebeğim ♥️😌
♥️☀️😍
Şu yaşıma kadar bir kişi manipüle etme çabası içine girdi hayatımda. O da artık hayatımda yok zaten :D
Olmasın öyleleri
Fındık lahmacun tarafından manipüle edildigim oluyor ama daha çok çıtır lahmacun yapıyor manipüle işini.
😄😄
Patronum aynı zamanda kuzenim olur kendisi sjsja tam istifa basacam hop manipüle ile beni tutuyor :D
Sen de müşterileri manipüle ediyorsun :D
Yioo sen de manipüle ediyordun :D şahidim
Doğru anladığıma eminim djdk :D yine manipüle ediyorsun
Aa aa inanamıyorum şu an :D çevirme okları bana çevirme
İftira 😅
Detayın aynısı hayatımdaki zalim adam manipülenin alasını yapıyor...
Allah onu alır 🙄
Almıyor işte...
Bir arkadaşım var allah onu yer yüzüne beni manipüle etsin diye indirmiş
😁 hangi yönde manipüle ediyor?
Siyaset, alışveriş, iş hayatı, aşk hayatı, arkadaşlık
Oha seni ele geçirmiş 😅
Valla ya tam bir kukla oldum
Ama iyi ki var dimi 😃
Evet evet doğru yönlendirmeler yapıyor şikayetçimdeğilim
Maipüle edenleri sildim tarihin tozlu sayfalarında bile yoklar.
😅 Alelacele verilen cevap
Hey ben baştaki kelimeden bahsediyorum
Afiyet olsun, kaçar mı¿ kaçmaz 😬
Kahve mide bulandırır mı be 😅 uydurma
Çalışırken alkol alma demedim mi 😅
Kahvene viski karıştırırken görmüşler 😃
Bunu ben dedim şimdi :D iftiralarımdan memnun musunuz djdj
İşte bu djdj
Elbette 😅
bana güvenebilirsin, beni hayatına alırsan tam bir özgürlük vadediyorum sana diyerek büyük bir manüpülasyon ile başlayayım cümleye 😂😂
bana en büyük manüpülasyonu aile yapıyor.. evlenmem için 😅😅
Normalde buna asla müsaade etmeyen bir yapım varken geçmişte o an hayatıma aldığım insanda bu sorunu yaşamıştım ama hepsi tecrübe tabi. Artık benzer duruma izin vermem.
Kolay kolay kimseden etkilenmiyorum, körü körüne hiç kimseye bağlı değilim kimseyi de manipüle etmem
Kimse yapmıyor sanırım. Çevremde manipüle edebilen tipler yok veya bana öyle geliyor bilemiyorum
Şükür öyle biri yok hayatımda.
Zaten olsada barınamaz.
Hayat yaptı.. yapıyor ve yapmaya devam edecek
İş yerinde yapmaya çalışıyorlar ama izin vermiyorum.
Vardı bir zamanlar ismi lazım değil... Rahmetli oldu..
O yüzden yanlış yaşıyorum birazda karışanı yok gideni yok
Hepsi seçeneği de olmalıydı sosyetik 🙄
Herkes onu seçerdi :D
O zaman lahmacun 😃
Kesin o düşünsene aklında yokken nasıl sızıyor tabağına sjsj
Rahmetli
Kim rahmetli
Ruhum
Gördüm tahterevallinin üstünde ruhunu 😅 çocuk gibi musmutluydu
Wjsjs haha 😂
Yanii bana sökmez :D başkasına anlat ruhum öldü, işte efenim bi ayağım çukurda zımbırtısını
İyi geceydi ama 😂😂
Hayat sana güzel valla 🙄 ama hep bi mıy mıy misal sen gelebiliyormuşsun djdjs hep ağlamıyormuşsun
Ağlayan sensin 😂
Klavyem bir harika; gülebiliyormuşsun* tövbe est.
Sen önce yazmayı öğren ajsjsks
Sus be :D farketmedin bile
O dediğin nasıl birsey yeniyormu
Evet misal lahmacun onsuz gitmez
Heee cevap veriyorum o zaman soğan
😅 ya çekil şurdan bak
O nasıl bir üslup ayıp ayıp sosyetik bir bayan böyle şettiri vermez
Ben senin bildiğin sosyetiklere benzemem 😃
Anammmmm🙈
Oy severim seni gecekuşusu 😃
Utanirim bak 🙈🙈
Yakışır 😃
Eyvallah 🤣
Dış minnaklar 😆😆
Yapmıyor kimse
Hayatımda öyle birisi yok.
Kendim.
Arkadaş diye bildiğim kişicikler
Akrabalar 😬
Hayallerim.
zaman..
Sevgili
Hiç kimse
Hiç bir fikrim yok
Kimse
Kimse yapmıyor
Odur ooooo
Hayat
Changpeng Zhao
Ailem yapiyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?