Asla uyuyamam. İllaki bi zaman geçmesi lazım. Birde ortamın bana uygun olması lazım. Işık ses hava gibi şartların uygun olması gerek. Yastık ve yatak da önemli ki yatağın yönü yüksekliği de bunlara dahil. Tabi ilk yatınca yarını düşünme ve hayal etme gibi unsurlar da olduğundan uykuya dalma işi bende hayli sürüyor. Çok uykum olsa bile bu süreç illaki işliyor
2 dakika içerisinde uyurum zira özel kuvvetler personeli operasyon zamanında 39 dk uykuya 2 dk içerisnde uyumalılar ve bunu önce yüz kaslarını gevşetip yukarıdan aşağıya doğru diğer kaslarını gevşeterek uyguluyorlar, ben bunu öğrendiğimden beri uyguluyorum oldukça başarılı
Ahah cok tuhaf oluyor ya benim de var arkadaşlarım işte kanka seni dinliyorum diyor bir de 😅 sonra pıt yok hshshs ben de şimdiden iyi uykular diliyorum ✨😊
Yok yaa o yetenek babamda var adam yatiyom uc bes dk icinde hatta o kadar bile surmuyor sirt ustu elini alnina koyar hooop 1dk adam uyku da olur kfdjgkd ben cok cok yorgunsam yani bildigin pilim 1% ise gozlerim dayanamayacak kadarsa direkt uyurum yoksa bekleyen biraz zaman gecenlerdenim..
Soruyom nasil bu kadar cabuk uyuyabiliyon falan o da diyor vuruyom kafayi kapiyom gozlerimi uyuyom iste falan sanki cok basitmis gibi dkjfksd sonra yok cok dusunuyorsunuz kafanizda, uyku da dusunmezsin kafani vurur uyursun diyor🤣🤣