Büyük bir derdim yoksa genelde güzel uyurum

Uykusuzluk benim açımdan delirme sebebi
Büyük bir derdim yoksa genelde güzel uyurum

Uykusuzluk benim açımdan delirme sebebi
Eğer uyuyamıyorsanız bunu kafanıza taktıkça sorun artar. Ona inat açın TV izleyin. Tiviyi yatarak izleyin. Göreceksiniz uykunuz gelecek...
Hani yaramaz çocuklar olur ya, kendisiyle ilgilenmek istediğinizde naz eder, kaçar... Ama başka bir çocuğu kucağınıza alıp sevdiğinizde o da size koşar...
İşte uykuyla böyle mücadele edeceksiniz. O gelir sizi bulur.
En son ne zaman deliksiz uyku uyuduğumu hatırlamıyorum. Gece uyuyamıyorum sabah erken uyanmak zorunda kalıyorum gün içerisinde çok uykum gelmesine rağmen akşam yine başa sarıyorum paradosa girdim resmen 🤦😂
Deliksiz uyku maalesef uyuyamıyorum. zaten benim uyumam 1 saatimi alıyor birde uykum kaçtığı zaman hiç uyuyamıyorum o zaman. bu yüzden genelde uykum gelene kadar bekliyorum.
Cevap
37Cevap
Uykuya daldıktan sonra sıkıntı yok. Deliksiz uyurum ama o uykuya geçiş anında çıt diye bir ses duysam dahi dağılır uykum 🤦♀️
Cıkss :D Alamıyoruz ama almak isteyen kim ki diyoruz :D Keyifli geceler.
3 yıldır uykularım eskisi gibi değildi ama son 4 aydır uykum yok. Ben ben olmaktan çıktım.
Kafama bişey takmamışsam ve düşünce yoksa evet uyurum...
Yorgunsam uyurum evet yoksa ara ara uyanırım sağdan sola dönerim tekrar uyurum 😅
Hayatım boyunca deliksiz uyku nedir bilemedim.
bir süredir hayır deliksiz uykum yok
hatta son bir haftadır hiç uyuyamıyorum diyebilirim..
Eğer çok yorgunsam evet uyuyabilirim fakat çoğu zaman geceleri 4-5 kere uyanıyorum maalesef.
Dün gece uzun zaman sonra uyumuşum derin. Ağlayınca uyuyorsun işte
Canını sıkan kimse aynısını yaşar umarım
Bir an önce şifa bulması dileğiyle 😐
Uykusuzluk beni de deli ediyor ama bebeler sağolsun yıllar oldu deliksiz uyumayalı. Baş ağrılarım geçmiyor artık
Tıkırtı oldumu uyanırm hemen uykum çok hafif derin uyumam için çok aşırı yorgun olmam gerek genelde
Cıks hiç uyuyamıyorum ya max 4 saat derin uykum var harici uyu uyan modundayım
Uyku problemim pek yok aslında ama uykum hafif en ufak sese uyanıyorum djfhg
Yeter ki odaya biri girmesin. bir de kapı kapalı olsun :D
Uykum çok hafiftir. en ufak ses harekete uyanırım.
Kedim kendisini sevdirmek için uyandırabiliyor onun dışında uyurum :D
Her zaman deliksiz uyuyorum bölünmez hiç. Ama hiç dinlenemiyorum. Yani çok değişik bende anlamadım
Canımı sıkan çok büyük bir durum olmadıkça hayır dalıyorum
Bir kez dalarsam evet. 7 saat üzeri deliksiz uyurum
uyuyorum 10 dk sonra uyanıyorum bir bakıyorum 8 saat olmuş
Bazen saçma saoan saatlerde uyanıyorum sonra da zor uyuyorum
Genelde uyanır, tekrar uyurum.
Son zamanlarda gecenin köründe uyanıp tekrar uyuyorum.
Çok özeniyorum öylelerine yöntemini bize de söylesinler
Deliksiz bir dert varsa bende uyurum, ama gönül aynası der ki; uyku gafletin beşiğidir
Önceleri hayır hatta yaşayan bir ölü gibi dolaşır dururdum ortalıkta ama son yıllarda yorgunluktan olsa gerek uyuyorum.
Evet deliksiz uyuyabiliyorum
Evet, uykum hiç bölünmeden uyurum gece
Uykum çok hafiftir. Çıt çıksa uyanırım
Askerdeyken uyuduğum yeri hiç hissetmezdim..
Eğer yeterli zamanım varsa evet
Hemde ne deliksiz. Cuma akşamdan pazar akşama
Evett bu aralar bir uyuyorum bir uyuyorum kxkxkjd
Şu aralar öyle bi durumum yok
En iyi yaptığım şey 😅
Bazen evet çoğunlukla hayır
Uyurum
Uykuyu seviyorum erken uyumassam deliksiz uyurum
Pek değil, mutlaka arada uyanırım bir iki kez.
Bazenleri evet.
Zma yı alınca mışıl mışıl uyuyorum 😀
delikli veya deliksiz hiç uyuyamıyorum
İlaç içersem evet. Unutursam sabaha kadar uyku yok
Mışıl mışıl uyurum
Yorgunsam uyurum
Evet
sabaha kadar uyanmam
Günlük iki buçuk saat uyku ile duruyorum
Keşke 😒😒
Hayır uyuyamıyorum uykum bölünüyor
Evet
Uyuyorum
hayır
Genellikle
Çok isterdim 🦋
Maalesef yapamıyom
Deliksiz uyurum
Genelde evet.
Evet uyuyabiliyorum
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?