Herkese iyi geceler. şu an tam olarak ne hissediyorsunuz? Aklınızdan ne geçiyor? Kimsiniz? Nerdensiniz? Biraz hislerimizi döktüğümüz bir gece olsun ne dersiniz. Yalnız olmadığımızı görelim biraz. Kendi içimizde çıkmazı yaşamaktansa burada beraber paylaşalım. 🥹💜
Şu an tam olarak ne hissediyorsunuz? Sizler kimsiniz?
Ben bir garip yolcu bir emanet balkonda nimetleniyorum çay çay... yorgunum vucudumda ağrılar var... hala yorulabiliyor hala agrilarimi hissedebilmek mutluluk veriyor şükürler olsun yarabbim