Aşırı empatik kisiligim var bundan nasıl kurtulabilirim😅? herseyden cabuk etkileniyorum? nasil guclenebilirim?

3,4 sene önce empati yapamayan sadece mantigini kullanan biriydim sonra değişmeye karar verdim ama şimdide aşırı dozdan yan etki yapıyor bu

Kendime odaklanamiyorum

Aşırı empatik kisiligim var bundan nasıl kurtulabilirim😅? herseyden cabuk etkileniyorum? nasil guclenebilirim?
Cevapla