Hayatım çok kötü gidiyor kendimi sevmiyorum ne yapabilirim?

Yaklaşık 3 yıldır tükenmişlik sendromuyla savaşıyorum iş makinası geçtiğinde kendimi altına atmak istiyorum. Sevmediğim şehirde yaşıyorum (doğu). Aşık olduğum adam 1 haftalık ayriligimizda abla dediği kadını hamile bıraktı. Herkes tarafından yüz üstü bırakıldım. 26 yaşındayım işsizim. Güzel giden sukredebilecegim tek bir sebebim bile yok nasıl savasicam hayatimi nasıl davem ettiricem

Hayatım çok kötü gidiyor kendimi sevmiyorum ne yapabilirim?
Cevapla