Hiçbir şey yolunda gitmiyor, herkes bana ihanet ediyor. Bana değer bile vermeyen insanlara hayatımı verdim. Hepsi duygularımla oynadı. Sonra bir karar alıp kimseyle görüşmemeye başladım. 2 ay geçti... Yüzüm 2 aydır 1 kere bile gülmedi. Delirmeye başladım. Kendi kendime konuşuyorum. Evde durduk yere çığlık atıyorum. Gördüğüm her kapıya yumruk atıyorum. Bilgisayar başındayken masaya yumruk atıyorum. Kendimi aynada görünce kendimden iğreniyorum.
Hayatım çok monotonlaştı. Kalk-kahvaltı-iş-eve dönüş-akşam yemeği-yat. Herşeyden bıktım. Dine inancım olmasa 1 dakika daha yaşamayı istemem. Umarım hayatım düzene girer, umarım ileride bu yazdığımı görüp ne hallerdeymişim derim...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer