Hayır zaten normalde de öyleler de bugün ayrı bir sinirler. Sizde de böyle mi durumlar?

Hayır zaten normalde de öyleler de bugün ayrı bir sinirler. Sizde de böyle mi durumlar?

İnsanlar her zaman sinir bozucu :D
Haklısınız
Her gün sinir bozucular
Cevap
8Cevap
Evet ama hiç umursamıyorum gereksiz geliyorlar çünkü
Hergün gerginim bugüne özel değil awkdawkdwaj
://
İnsanlarla uğraşmak zordur
Çağrı merkezinde çalışıyorum wkqjhekwhqeq
😂 Allah yardımcınız olsun
Sağ ol
Bende bir sıkıntı yok
Bugün gergin bir gün gerçekten.
ülke açıkhava tımarhanesi
Bence sıkıntı sende gibi
Peki.
Her zaman öyleler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar