Bu yüzden herkes gibi normal yaşamıyorum ne düşünüyorsunuz?

ben a-sosyalim kendimi sevmiyorum bakımsız işsizim ve hiç bi zamanda evden dışarı çıkmıyorum hayalim hedefim hayattan bir beklentim yok öyle bilgisayar oynuyorum başka hayatta yapamıyorum...

Bu yüzden herkes gibi normal yaşamıyorum ne düşünüyorsunuz?
Cevapla