Nükleer savaşı başlatmak için 2. dünya savaşına dönerdim. Bir asker füzeyi fırlatmamaya karar vermişti onu ikna ederdim fırlatmazsan kaybediceksiniz diye. Ve sonucunda dünya yok olurdu mutlu son :D
Güzeldi tabi her şey zor alınabiliyordu bir kıymeti oluyordu biraz büyüdükten sonra sofraya ailecek oturulduğunda masa kararıyordu mesela kalabalıktan çok daha keyifli oluyordu komşuluk ilişkisi vardı misafir bitmezdi hoşgörü fazlaydı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Ben zamanı geriye sarmazdım ileriye sarardım
Kardeşimi geri almak isterim.
Doğmadiğim zamana dönüp dünyaya gitmek istemiyorum demeyi isterdim
🥲.
Nükleer savaşı başlatmak için 2. dünya savaşına dönerdim. Bir asker füzeyi fırlatmamaya karar vermişti onu ikna ederdim fırlatmazsan kaybediceksiniz diye. Ve sonucunda dünya yok olurdu mutlu son :D
Allah'ım ya... Dbxjxjjx
15 yıl falan önceye dönmek isterdim sıfırdan başlamak.
Neye sifirdan başlamak
26-27 Nisan 'a gidip sevgilime izin vermemem, engel olmam gerekirdi... Keşke geçmişe gidebilsem..
Ne oldu ki o tarihte
Dışarı çıkmıştı..
Umarım yaşıyordur
Hayır.. Yaşamıyor🥀
Başın sağolsun
Teşekkürler
Başın sağolsun üzgünüm😞
Teşekkürler@OlsuN_
Bu kadar çalışmak yerine, İsviçre’ye gidip hayatımı orada devam ettirmeyi isterdim.
Neden yapmıyorsun şimdi
İşlerimi bırakamam 🥲
, ne iş yapıyorsun
Emlak, otomobil ve inşaat
zaman geri alınınca her şey geri alınmıyor mu zaten? :d
Hayır alınmıyor sadece almak istediğin tarihi alabilceksin
Zaman geriye aksın ksksdkd şey ya doğumumu engellesem onu engellerdim
DUDUUDUSSUDHSİXHS AGa ne kız da bozuldu
Lslslsöddlsmldöxc
Zaman da geriye gidip üniversite okumazdim.
2000 yılına giderdim babamı yaşatmak için kim bilir Küba'ya götürürdüm yeter ki yaşasaydı
Yaşanması gereken şeyler yaşandı almazdım böyle devam etsin
Sıfır noktasına ademle havaya allah için yemeyin o ayvayı deyip yalvarıcamda
Evden kaçıp kurt kadın olurdum, üni sınavlarına çalışmamak için xjkcdgh
Wendesday jdkdkdkdodo
Kadınlara karşı guleryuzlu olmazdım çok fazla. özellikle masum gibi görünen kadınlara karşı daha temkinli yaklasirdim.
Lise yıllarıma dönmek isterdim 16-17 yaşlarıma. Ne kadar derslerden sıkılsam da o günler güzeldi
Bir kişiyle hiç tanişmamayi isterdim
Tanışma şimdide djdjdjdi
Çocuklarımı da alıp 16 yaşıma dönebilir miyim?
İmkansız ama keşke bir yolu olsa
Definasyonlu zamanıma
20 yaşıma dönmek isterim
Okuduğum bölümü değiştirirdim..
Ne okuyosun
Şu an için değil geçmişte okuduğum bölümden daha farklı bir bölüm okumak isterdim..
1993 yilıni ve doğmamış olmayı dilerdim
10 yıl geriye gitmek isterdim
91 senesine dönüp yeniden doğmayı
Çocuklugun güzeldi galiba
Güzeldi tabi her şey zor alınabiliyordu bir kıymeti oluyordu biraz büyüdükten sonra sofraya ailecek oturulduğunda masa kararıyordu mesela kalabalıktan çok daha keyifli oluyordu komşuluk ilişkisi vardı misafir bitmezdi hoşgörü fazlaydı
Evet ya o zamanlar çok güzeldi eski ramazanlar , eski bayramlar hepsi çok güzeldi ya
Evet keşke o zamanlar gibi şu an da kıymet bilinebilinse
okulu bırakıp sadece dil kırsuna giderdim
3 hafta öncesine gitmek isterdim
Hicc
ölümleri engellerdim
Neyi değil de ne kadar almak istersin demeliydin..
Almam. İyi böyle
anlamsız geçen günlerimi anlamlandırmak isterdim
Almazdim
Doğumumu