Bir kedi olmak vardı, saça dokunulduğunda hemen mayışalım😄

Bir kedi olmak vardı, saça dokunulduğunda hemen mayışalım😄

Eğer saçlarıma dokunan kişi kadınsa ben çok mutlu olurum rahatsızlık duymam çünkü saçlarıma dokunulduğu zaman huzurlu hissediyorum bana oldukça güzel geliyor ama şuana kadar saçlarıma dokunan biri pek olmadı maalesef.. sevmediğim biri ise izin vermem zaten
Evet çok severim.. Ama sevdiğim adam ve meleklerim dokunuyorsa hoşuma gider.. Öyle herkesin saçlarıma dokunmasına okşamasına izin vermem.. Kişiye göre değişkenlik gösteren bir durum.. O kişiler de belli onlardan başka kimseye müsaade etmem..
Evet rahatsız oluyorum..
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim 🙂
Görsel ben🤭
Kedi misin sen😄
Mışıl mışıl uyursun 😄
Uyu tabii ki 😄
Bi'bot rica eder
Cevap
3Cevap
Önceleri hayır Küçüklüğümde, şimdi bazen hoşuma gidiyor.
İstediğim kişi dokunursa evet, uykum da geliyor zaten.
Evet, sevmiyorum pek..
maalesef rahatsız oluyorum
Dokunan kişiye bağlı
Hayır
Hayır
Hiç sevmem
Ben pek sevmem
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?