
Sıcakkanlı olarak tanımlıyorum, detaya kaçmadan :D

Sıcakkanlı olarak tanımlıyorum, detaya kaçmadan :D
İyi niyetliyim. Güvenilir olduğum söylenir. Hızlı dostluk kurarım. Çevremde en sevilen, herkesin anlaştığı biriyim. Zor sıkıcı soğuk biri değilim belki o yüzden. Klasik İzmir insanı bilirsin 😄
😂😂 İzmir İnsanı
Kendimi iyi bir insan olarak tanımlıyorum. mesela karşımda ki nasıl davranırsa öyle davranıyorum bende. iyi insana iyi kötü insana kötü davranıyorum. birde bazen alıngan olabilirim bazen de hiç umursamam bu konuda biraz değişik bir yapım var :D burçlara inanmıyorum ama burçlardan da olabilir yengeç duygusallığı var üzerimde biraz birde aşırı inatçıyım bir şey olduğu zaman genelde vaz geçmem sonuna kadar giderim ama baktım ki beni yoruyor direk vaz da geçerim kendimi boş şeyler için hırpalamam ya da zamanımı kaybetmem.
Bir avuç toprak, biraz da suyum ben
Neyimle övüneyim işte buyum ben"
YUNUS EMRE
Bu çok güzeldi iştee
Yunus emre sözü çok hoşuma gider benimde
Çok güzel söylemiş
Yunus emrenin her sözü güzel tavsiye ederim...
Teşekkür ederimm
Ricalar 👍
Teşekkürler eic için
Rica ederim ne demek
👍
Hırçın, fevri, duygusal🙄
Kendimi övdüm mü gömdüm mü bilmiyorum.. 😂
😂 ikisi bir arada şekersiz diyelim ona biz shdh
Tatlı taraflarım da vardır 🐣
Vardır tabii 😂
Bende duygusalim :-)
Teşekkür ederim 🌼
Rica ederim 🌼
Cevap
10Cevap
bende soğukkanlı, memnun oldum
😂😂😂
safim iyi niyetliyim kafa dengiyim sessiz sakinim😂😂
İyi karakterli, merhametli, vicdanlı , samimi , sevgi ve saygı dolu
Saf iyi insan iyi niyetli dürüst sevimli sessiz
Duygusal, sempatik, konuşkan, sosyal kelebek :)
Sosyal kelebek 😂
Sert ve yerine göre acımasız, öyle söylerler daha doğrusu
Mükemmeliyetçiyim maalesef.
😂😂
Aptal biriyimdir deliyim
bende de var biraz :D
👍👍
beni tanıyanlara sormak lazım sjsj
Tanıyanlar uğrarsa soralım asha
sana sorayım soru sahibi sjsj
asdjas İşi düşünce yazıyor HJKJKASDHKA
😕
😂😂😂😂😂😂
😕😕.
Taam taam 😂 iyi bir abladır kendisi 1 sene olacak neredeyse herhalde takipleşeli sjfjf
herhalde 😕 shsh
😂taam yaa aa
taam taam gıcık olmayayım 🤪😂
Enerjik bir güneş
Değişik. Çoğu zaman dengesiz😅
Dengesizim kesinlikle.
Kim ne hak ediyorsa öyle davranan biriyim
Agresif, derin, kendi halinde.
@Kaybolmuşzabit söyleyeceğim şeyi söylemiş 😃
Eyvallah
Aşırı aşırı aşırı mukememmel
Samimi, sıcak kanlı
Aynayım ~ ℳ
Yumuşacık 💗
Sakin zararsız
sıcak esprili samimi natural BBAAAAAAASSSS
Samimiyim bence
Sinirli, huysuz, sakin
İyi insan olarak
ezik cirkin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?