Selam, ✨ İçinize attığınız ve kimseye söylemediğiniz duygularınızı kime veya ne zaman dışa vurdunuz. ya da kendinizi duygusal olarak iyi hissetmek için neler yapıyorsunuz

Selam, ✨ İçinize attığınız ve kimseye söylemediğiniz duygularınızı kime veya ne zaman dışa vurdunuz. ya da kendinizi duygusal olarak iyi hissetmek için neler yapıyorsunuz

2013de patladım içimdekileri bir bir dışarı yansıttım ondan önce hep kıza anlayış gösterdim herşeyine sabır gösterdim engelledim geri geldi yine şans verdim ama benim de bir sabrım var 2013de kuzen resmi gösterdi zaten onun imtihanını çekiyordum hesap sordum oda büyü artık büyütecek bir şey yok diyince işte burada değiştim iyi ki değişmişim daha kötü şeyler olacaktı ya bu çocuk beni öldürecekti ya da yalancı şahit olacaktım yine kısıtlayacaktı onla konuşma araya girecekti gecelerce ağlıcaktım çok değer vermeye devam edip kendime eziyet edicektim kendimi asla düşünmeyecektim
Belki de yapmak gerekir ama ben içime attığım duyguları dışa vurmuyorum genellikle.
İyi hissetmek için de beni üzen olayları daha çok düşünüyorum ve ne yapmam gerektiğine karar veriyorum. Doğru kararlar vermek iyi hissetmemi sağlıyor çoğu zaman.
Ben genel de çok öfkelendiğim zaman ya da gerçekten çok üzgün olduğum zaman içimdekileri dışa vururum.
Kendimi iyi hissetmek için de genel de spor yapıyorum 🤭
Bence de spor daha iyi olur :)
Eig teşekkür ederim Barış ☺️
Rica ederim ismin ne bu arada ☺️
Birine bişey söyliyceksem ona çok da uzatmadan bir süre veririm. Sonra uzaklaşırım. Bunu fark edip hayırdır derse işte o zaman şölen vardır 😄
Teşekkürler ✨🎈
Rica ederim @Degisik_-_ bir pastanı yeriz artık :D 💫
Hamburgermi bi yiyim de 😄
Cevap
6Cevap
Birkaç hafta önce aile ile bir tartışma yaşadığım esnada biriktirdim öfkeme maalesef hakim olamadan bunların hepsini dışa vurdum.
Umarım sorun neyse çözülmüştür abi
İçimdeki zehri akitamiyorum.. ama şunu biliyorum ki duygular paylaşıldıkça hafiflese de dostuma anlatsam diyorum üzülecek, belki düşmanımsa karşımdaki zayıf yönümü bilecek , öylesine biriyle paylaşsam ne değişecek ki.. derin bir suskunluk hali içinde olurum..
şu bir gerçek ki insanlar duygularını yönetemezseler duygularınca yönetilirler. İnsanlarımızın çoğunluğunun düştüğü duygusallık çıkmazı tam da buna işaret eder niteliktedir
Dün gece herkes uyurken evde kıyameti kopardım sinir krizi geçirdim şu an herkes bana çok iyi davranıyor ama ruhsal olarak çok kötüyüm duygularımı dışa vurdum ama ben kendime gelemiyorum.
Dinle bak bakalım vurabilmişmiyim dışa...
Sanırım hiç bir zaman, zaman zaman çok kötü hissettiğim vakit kendimi zoraki kaldırıp sevdiğim şeyleri yapmaya çalışıyorum
İçimde biriken hayal kırıklıklarımı yıllar sonra aileme bir sinir anımda patladım. Söylemeseydim daha iyiydi ama iş işten geçti artık
Selam Barış. Şu an tam o moddayım ama her zaman olduğu gibi kimseye anlatmam. Anlatmayı çok isteyip hiç anlatmadım
Uzun zamandır içimde tutuyorum.. dışa vurmak benim için bir lüks.. vursam bir türlü vurmasam bir türlü
Eğer merak eden birisi varsa sohbet esnasında sorarsa tabi ki dışa vururum
Ona olan sinirimi ve kırıklığımı dün dışa vurdum ama o odun anlamadı hahahaha
Bugün aileme. Kendimi iyi hissetmek içinse müzik dinlemem yeterli
Banyoda, duş başlığına anlattım.
Hâlâ vuramadım
En son Şubat ayıydı
Saat 12'yi geçmiş, o yüzden dün diyorum.
Uzun zamandir içimde tutuyorum
Ikı gundu vuryorum artık
İçime pek atmıyorum.
Hiçbi Zaman Dilimi `nde.
vuramadik kaldi oyle
Hiç vurmadım
Geçen sene sonu iyi bitmedi
1 hafta önce sabrım taştı ve patladım resmen
Her zaman vururum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?