Düştüğünüz vakit yardımınıza koşan birileri oldu mu yoksa kendi başınıza mı ayağa kalktınız?

Düştüğünüz vakit yardımınıza koşan birileri oldu mu yoksa kendi başınıza mı ayağa kalktınız?

çok yardım istedim ben kimse duymadı duyanlar da sırtını çevirdi düşünce bir defa gördük ne kadar çok sahte dostumuz olduğunu şimdi kimsecikler yok eyvallahımda yok ben düştüğüm de yardım etmeyen herkesi de çıkardım hayatımdan..

Kimse benden yardım istemesin yardımda etmem ben düştüğüm de neredeydiniz de bana merhametten bahsediyorsunuz artık herkese karşı acımasızım ben düştüğüm gibi kalkarım da siz düşünce size ne olur umurum da olmaz..

Düştüğünüz vakit yardımınıza koşan birileri oldu mu yoksa kendi başınıza mı ayağa kalktınız

#DengesizBirAdam

Düştüğünüz vakit yardımınıza koşan birileri oldu mu yoksa kendi başınıza mı ayağa kalktınız?
Cevapla