Eşyanın ömrünün insandan uzun olması haksızlık değil mi?

Eskimeyen eşyalar sizinde sinirinizi bozmuyor mu?

Saklamayın hiçbir şeyi o yüzden… Bırakın eskisin, bırakın kırılsın, bırakın yerini yenisi alsın…Yoksa onlar duruyor yerli yerinde siz eskirken, siz hastalanırken, siz ne olup bittiğini bile hatırlamazken onlar ömrünüzün çetelesini tutuyor sanki için için… Belki de insan bazen o kadar doluyor ki fincanla bile kavga edecek hale geliyor… Öyle işte… Ah be annem geçip giden senin ömründen oluyor artık onu eskitme sırası sende..

Eşyanın ömrünün insandan uzun olması haksızlık değil mi?

Eşyanın eskimemesi sinirimi bozuyor bazen…Seni elleriyle işleyen eskidi be örtü, bir iki ilmeğin sökülseydi bari…Bir kahve yapayım da içelim diyen susmadan seni susturmaya niyet ettim.

Eşyanın ömrünün insandan uzun olması haksızlık değil mi?
Cevapla