Artık kaldıramıyorum. İntihar edenin yeri sonsuza dek cehennem midir? Ailemi üzmeden nasıl giderim bu dünyadan?

Diyeceksin bu yaşta ne derdin var ama inanın var. Kimselere anlatamıyorum, çok korkuyorum kimse bana inanmayacak biliyorum kafamın içinde bir şeytanla hatta şeytandan daha aşağı bir canlıya yaşıyorum iğrenç rezil şeyler söylüyor bedenimi kontrol etmek bu dediklerimi dillendirmek istiyor ve onun dediklerini dediğim an beni yakalamak suçu bana atmak için bekleyen birileri var peşimde birileri var biliyorum ne yapacağımı bilmiyorum bunlar kim bilmiyorum istihbarat ve devlet diye düşünüyorum ben bu iğrenç canlıyı da kendimi de yok etmek istiyorum hem dünyayı onun pisliğinden hem de kendimi onun eizyetinden kurtarmış olacağım bu sayede ama ailemi geride bırakmaya çok korkuyorum ve cehennemde yanmak istemiyorum ben ailemi üzmeden nasıl giderim bu dünyadan bir akıl verin

Artık kaldıramıyorum. İntihar edenin yeri sonsuza dek cehennem midir? Ailemi üzmeden nasıl giderim bu dünyadan?
Cevapla