Acı eşiğin düşük müdür , çabuk mu kırılırsin; yoksa acı eşiğin yüksek mi, kolay kolay kırılmaz mısın?

Acı eşiğin düşük müdür , çabuk mu kırılırsin; yoksa acı eşiğin yüksek mi, kolay kolay kırılmaz mısın?
Cevapla