
Randevularınıza 15 dakika önceden mi gidersiniz yoksa zamanında mı?

Randevularınıza 15 dakika önceden mi gidersiniz yoksa zamanında mı?
Ben ne olur ne olmaz her zaman erken giderim. çünkü erken gitmek benim için önemlidir her an her şey olabilir geç kalabilirim. yarım saat önce bile çıktığım oluyor ya da gittiğim oluyor
Cevap
6Cevap
2 saat erkenden hazırlanmaya başlasam da geç kalıyorum nasıl oluyorsa anlamış değilim
Tam zamanında orada olurum. Çok önceden orada olamam. Her ne kadar çabuk hazırlansam da.
İstanbul trafiğinin olduğu bilincinde olarak 1 saat önceden giderim
Beklemeyi sevmiyorum.. 15 dakika geç giderim.. 😄
15 dk geç gittim geçen hafta önümüzdeki haftaya salladılar 😂
Haftaya yarım saate çıkar.. İyilik yaramıyor. 😅
Ben her zaman erken giderim.
Çok önceden hazırlanırım ve öyle giderim
Erken giderim
10 dakika kala orada olurum.
30dk sonra ya da 5 dk once
Hiç belli olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?