Kişilik & Karakter Ruhunuz çok acı çektiği zamanlarda ne yaparsınız? eLzaa123 Takip Et Yoda Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor detay yok Güncellemeler+1 yıl Teşekkürler yorumlara ve beğenenlere 😌 Ruhunuz çok acı çektiği zamanlarda ne yaparsınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Ben zamana bırakıyorum 0 0 Yorumla
dollbabe Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl Ağlayıp ağlayıp uyurum 🥳 sabah hiçbir şey olmamış gibi güne başlarım bshshshs 1 1 Yorumla eLzaa123 +1 yıl Eheheh Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Gerekirse acımdan beslenirim. İnsan öğrenmeli bunu da. 1 0 Yorumla
badboy_master Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Tanrıya dua ederim İsa mesih'e dua ederim İsa yanında korkma 1 0 Yorumla
Kirginimcokk0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Allah anlatirim derdimi çünkü insanın Allah'tan başka dostu yok bu da bir gerçek 1 0 Yorumla
1907yusuFB Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Yalnız kalır sigara içerim denize giderim kimseyle konusmam falan 1 0 Yorumla
CanCancano Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 94% +1 yıl Genelde mideme vurur üstüne bastırmak için yemek yerim 0 0 Yorumla
GeceAsiMavi Takip Et Xper 5 Yaş: 39 , eic 96% +1 yıl Herşeyi akışına bırakip yoluma bakarım. Kimse veya hiç bir şey benden değerli değil çünkü 0 0 Yorumla
36Helin36 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl yemek yerim bağırarak çığlık atarım bir şeyleri kırarım fırlatırım dayanamam yani öyle içimde tutamam 0 0 Yorumla
Krhndmrsy Takip Et Xper 6 Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Kafamı boşaltmak için boş işlerle uğraşıyorum. 1 0 Yorumla
_Steampunker_ Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Sokaklarda gezerim, yeni bi insanla tanışırım 1 0 Yorumla
TipSizAdam06 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı. ruhumu rahatlatıyorum 1 0 Yorumla
BenimHepUmudumVar Takip Et Master Yaş: 38 , eic 69% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Yalnızlıktan şaşmam başka hiç bir şeye yanaşmam... 1 0 Yorumla
Ayzıiıttt Takip Et Master Yaş: 108 , eic 32% +1 yıl İçer içer uyurum. 1 3 Yorumla eLzaa123 +1 yıl Ben içemiyorum işte alkol sigara yok ❌ … 😔 Yorumla Ayzıiıttt +1 yıl Yerine de içerim Jsjs Yorumla eLzaa123 +1 yıl Ah.. 😂 Yorumla
abuzittinnn11 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 +1 yıl bu tiple acı çekmen çok normal 0 3 Yorumla eLzaa123 +1 yıl Noldu lan istek atmıştın az önce iki kezat suratlı ibine resmini de kaldırmışsın nolduuuuuuuu Yorumla eLzaa123 +1 yıl Dur Bidaha söyleyim asla benim gibi güzeller sana bakmayacccaakk 😂😂😂 yallaah Yorumla BubiiBubii +1 yıl Kızın tipinde ne var?Gayet hoş Yorumla
windman107 Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,1b cevap paylaştı. Müzik 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Ben zamana bırakıyorum
Ağlayıp ağlayıp uyurum 🥳 sabah hiçbir şey olmamış gibi güne başlarım bshshshs
Eheheh
Gerekirse acımdan beslenirim. İnsan öğrenmeli bunu da.
Tanrıya dua ederim İsa mesih'e dua ederim İsa yanında korkma
Allah anlatirim derdimi çünkü insanın Allah'tan başka dostu yok bu da bir gerçek
Yalnız kalır sigara içerim denize giderim kimseyle konusmam falan
Genelde mideme vurur üstüne bastırmak için yemek yerim
Herşeyi akışına bırakip yoluma bakarım. Kimse veya hiç bir şey benden değerli değil çünkü
yemek yerim bağırarak çığlık atarım bir şeyleri kırarım fırlatırım dayanamam yani öyle içimde tutamam
Kafamı boşaltmak için boş işlerle uğraşıyorum.
Sokaklarda gezerim, yeni bi insanla tanışırım
ruhumu rahatlatıyorum
Yalnızlıktan şaşmam başka hiç bir şeye yanaşmam...
Hiç çektiğini hatırlamıyorum
İçer içer uyurum.
Ben içemiyorum işte alkol sigara yok ❌ … 😔
Yerine de içerim Jsjs
Ah.. 😂
Uyurum
bu tiple acı çekmen çok normal
Noldu lan istek atmıştın az önce iki kez
at suratlı ibine resmini de kaldırmışsın nolduuuuuuuu
Dur Bidaha söyleyim asla benim gibi güzeller sana bakmayacccaakk 😂😂😂 yallaah
Kızın tipinde ne var?
Gayet hoş
Müzik