
Açıkçası ben hayatta böyle şansımın olmasını isterdim ama bazen de bazı insanların hayatımızdan gitmesi belki bizim için de bir ödül olabilir.

Açıkçası ben hayatta böyle şansımın olmasını isterdim ama bazen de bazı insanların hayatımızdan gitmesi belki bizim için de bir ödül olabilir.
Engelleyen kişinin kim olduğuna bağlı.. Ulaşmak istersem bir yolunu bulur her şekilde ulaşırım.. Engellemek çözüm değil.. Görüşmek istemiyorsa adam gibi söylesin rahatsızlık vermem zaten.. Çok şükür öyle bir karekterim yok.. İnsanları rahatsız etmemek için elimden geleni yaparım.. Beni engelleyen insanların engellemesine hiç gerek yok.. Tabi istisnalar kaideyi bozmaz.. Beni de engelleyen insanlar var.. Onlara tavrım sert olduğu için istedikleri gibi davranabilirler.. Çünkü karaktersiz insanlar hiç mi hiç umurumda olmaz..
Teşekkürler..
Rica ederim tatlı kız
Engellemesinjn sebebini biliyorsam kalsın ama sebepsiz emgellemişse sebebini öğrenmek için konuşmak isterdim
Cevap
1Cevap
Ulaşmak istersem ulaşırım bir şekilde.. Engeller beni engelleyemez.. 😄
Hayatımda böyle bir şey yapmadım
Engelleyen kişiye gururumdan ölsem yine ulaşmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar