
Öldükten sonra arkanızdan ne yapılmasını ya da yapılmamasını vasiyet ederdiniz

Öldükten sonra arkanızdan ne yapılmasını ya da yapılmamasını vasiyet ederdiniz
Kesinlikle ağlamalarını istemem. Ben ağlarken kimse görmedi. Ben neden onları ağlarken göreyim.
Birde öldükten sonra helvaymış yemekmiş falan dağıtılmasın dünyanın en saçma şeyi ölü evinde yemek beklenmesi. Bi dua okusunlar yeter işte.
Beni böyle herkesin görmeyeceği ya da ne biliyim uzakta bir yere gömmelerini isterdim Türkiye’ye gitmek istemiyorum açıkçası kanada’da bir yere nak edebilirler ama uzakta bir yer olsun yani insanların çok göreceği ziyaret edebileceği bir yer olmasın yalnız olmak istiyorum.
Arkamdan bir yasin okutsunlar, birkaç çocuğu da sevindirsinler benim adıma, kâfi.
Cevap
2Cevap
Ben öldükten sonrasını umursamıyorum. şu an bile umursamıyorum
Herkese lolipop dağıtılacak.
Annem babam harici kimse mezarıma gelmeyebilir istemez.
Yalandan gözyaşı dökeceklerdir.
Ölürken sessiz sakin huzurlu öleyim. Hiç bişey yapmalarına gerek yok zahmet vermek istemem kimseye.
Mümkünse hiç bir şey yapmamaya devam etsinler..
Ben öldükten sonra hiçbir şeyin önemi yok.
Beni mezarıma gömsünler hiç timsah göz yaşları dökmesinler sıktır olup gitsinler
barınaklardaki hayvanlara yardım edilsin
organlarımın bağışlanmasını isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?