Çok ağlayan insanın gönlünde duygu ve gözünde yaş mı çoktur? Yoksa yaşadığı zulüm ve etrafında kalbi taş mı çoktur? Sizce hangisi?

O güzel türkünün sözlerindeki gibi "Ömür denen uzun yolda eller güldü ben gülmedim..."
Çok ağlayan insanın gönlünde duygu ve gözünde yaş mı çoktur? Yoksa yaşadığı zulüm ve etrafında kalbi taş mı çoktur? Sizce hangisi?
Cevapla